Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@04:14:31 GMT

برف و کولاک در 11 استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۶۸۱۷

برف و کولاک در 11 استان کشور

رکنا: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 11 استان کشور گفت: بیش از یک هزار و 200 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.

به گزارش رکنا، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهار داشت:11 استان مازندران، مرکزی، کهگیلویه‌و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، چهارمحال‌بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی طی 48 ساعت گذشته متاثر از برف و کولاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بیش از هزار و 260 نفر در 29 محور کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر امدادرسانی شده و تعدادی نیز اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 202 خودروی گرفتار در برف رها سازی و 3 نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر محمد نظری : 30 مرد طلایاب هم زمان کشته شدند نادر 6 عضو خانواده اش را قتل عام کرد / او می گوید بی غیرت نیستم + عکس رویا شبیه شدن به بازیگران هالیوددی دختر جوان تهرانی را مثل زامبی ها کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان کشور سازمان امداد و نجات امدادرسانی کولاک برف و کولاک عکس فیلم مرد ساعت زن آزار دختر تهرانی تهران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‎امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در  ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی تصریح کرد:  ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان