Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه قطری الکاس نوشت: ایران گام اول جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را با قدرت برداشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الکاس قطر، دوشنبه شب در شهر ابوظبی ایران با ۵ گل توانست از سد یمن از سری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که در کشور امارات در حال برگزاری است، با قدرت عبور کند.

مهدی طارمی در دقیقه ۱۲ ایران را پیش انداخت که گل‌های اشکان دژاگه (دقیقه ۲۳)، سردار آزمون (دقیقه ۵۴) و یار تعویضی شان سامان قدوس (دقیقه ۷۸) مهر تاییدی بر برد قطعی شان تا در این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است بازی دیگر رقیبان ایران، عراق و ویتنام سه شنبه برگزار می‌شود. در مرحله دوم بازی‌های گروهی ایران روز شنبه به مصاف با ویتنام می‌رود. دو تیم برتر این رقابت‌ها در هر گروه مستقیما به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسانه های قطری تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه که مهمترین روزنامه قطر است، انتقاد شدیدی از وسام رزق، سرمربی السد دارد که تیمش در ضربات پنالتی مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی کنار رفته است.

الرایه می‌گوید؛ تیم السد بهای سنگینی برای فلسفه وسام رزق، سرمربی این تیم در دیدار روز گذشته خود مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی قطر پرداخته است.

رسانه‌های قطری باخت تیمی که تا دقیقه ۷۳ با دو گل پیش بوده را نابخشودنی می‌دانند و نفرات انتخاب شده برای این بازی توسط سرمربی و تعویض‌های او را علت اصلی این شکست برشمردند.

باخت تیم السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر، وسام رزق، سرمربی بومی السد را در برابر توپ آتش انتقادات قرار داد و با توجه به انتقادات فراوان، ادامه حضور او در فصل جدید را بسیار سخت کرده است. 

الرایه در پایان گزارش خود می‌نویسد:"انتظار می‌رود که مدیران السد در اسرع وقت قرارداد خود را با یک مربی جدید نهایی کنند؛ به خصوص که پیش از این اعلام شده بود که مربیگری وسام در این تیم یک مرحله انتقالی پس از جدایی برونو میگل بوده است."

دیگر خبرها

  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی