Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خون چمن روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: هدف از راه اندازی خانه احزاب، تشکیل یک نهاد صنفی برای دفاع از حقوق احزاب و مجموعه هایی که دارای مجوز فعالیت سیاسی هستند، می باشد؛ به طور کلی در خانه احزاب به عنوان یک مجموعه صنفی مطالبات احزاب از مجموعه های حاکمیتی پیگیری می شود.
وی افزود: احزاب از قوه مقننه انتظار دارند تا ابهامات و نقص هایی که در قانون در رابطه با تشکیل و فعالیت احزاب است را برطرف کند، همچنین آنها از قوه مجریه انتظار دارند تا از جریانات سیاسی که در چارچوب قانون فعالیت های سیاسی خود را انجام می دهند، حمایت مادی و معنوی داشته باشد، در ادامه احزاب از قوه قضائیه می خواهند تا فضا و بستر فعالیت آزادانه را برای فعالیت احزاب فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خون چمن در خصوص روند تشکیل خانه احزاب قم، گفت: این مجموعه اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت حدود 40 حزب دارای مجوز در استان از جریانات مختلف سیاسی تشکیل شد که برای انتخاب هیات مدیره آن سه تن از فراکسیون اصلاح طلب، سه تن از اصولگریان و سه تن از فراکسیون مستقلین و یک تن هم به عنوان بازرس انتخاب شدند و خانه احزاب هم بر اساس آن تشکیل و احکام افراد صادر شد.
وی افزود: خانه احزاب علاوه بر پیگیری مسائل صنفی جریانات سیاسی، در توسعه پایدار و همه جانبه قم نیز نقش فعال ایفا می کند و آمادگی دارد تا نظرات کارشناسی خود را برای استفاده در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار دهد.
وی ادامه داد: در همین رابطه، خانه احزاب قم با ارسال نامه ای به استانداری خواستار عضویت این مجموعه در شورای اداری استان و افزایش سطح تعاملات مدیران دستگاه های اجرایی با خانه احزاب و شرکت در جلسات آن شد.
رئیس خانه احزاب قم گفت: همچنین در این مجموعه سه کارگروه «اجتماعی، سیاسی»، «اقتصادی» و «فرهنگی» تشکیل شده است تا اعضای آن برنامه های راهبردی خود را در مسیر توسعه همه جانبه استان به صورت تخصصی تدوین کنند و به مسئولان دستگاه های اجرایی ارائه دهند.
خانه احزاب قم به عنوان نهمین خانه احزاب کشور در اردیبهشت ماه سال جاری در راستای اجرای دستورالعمل منشور گفت و گوی سیاسی ابلاغی از طرف وزارت کشور در اسفند ماه 96 تشکیل شد؛ دوره فعالیت این مجموعه سه سال است و در هر سال یک طیف سیاسی مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.
7405/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها توسعه پایدار دستگاه های اجرایی استان قانون قم مادی و معنوی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور