Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@16:17:58 GMT

فرمانده کل ارتش ایران عزادار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۸۱۹۸

فرمانده کل ارتش ایران عزادار شد

رکنا: مادرامیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش رکنا، والده مؤمنه و مکرّمه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش صبح امروز به رحمت ایزدی پیوست.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت به ایشان و خانواده محترم آن بانوی پرهیزگار، مؤمنه و عاشق اهل بیت(س)، علوّ درجات آن مرحومه را از درگاه حضرت حق مسئلت کرده و برای خانواده مکرّم‌شان صبر جزیل آرزو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! عشق افلاطونی محمد را با یک گلوله از پای در آورد / دختر 24 ساله قاتل شد+ تصویر نادر 6 عضو خانواده اش را قتل عام کرد / او می گوید بی غیرت نیستم + عکس عجیب ترین خواستگاری ژانویه 2019+ عکس واکنش کیهان به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی

منبع: رکنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران خانواده صبح کل عکس فیلم مرد زن ساعت آزار دختر تهرانی دختران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است