Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@14:15:38 GMT

شیفت‌های اجباری جان پرستار ۲۴ ساله را گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۸۲۷۲

شیفت‌های اجباری جان پرستار ۲۴ ساله را گرفت +عکس

خبرگزاری فارس: سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: پرستار ۲۴ ساله لارستانی به دلیل انجام شیفت‌های متعدد و خستگی ناشی از ساعت کار زیاد، در حین خدمت دچار پارگی آئورت و مرگ مغزی شد.

سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: سعید عالیان پرستار ۲۴ ساله بخش داخلی مرکز درمانی امام رضا (ع) لار، تنها ۱۸ ماه سابقه کار داشت که انجام شیفت‌های متعدد و خستگی ناشی از ساعت کار زیاد، باعث شد در حین خدمت دچار پارگی آئورت و مرگ مغزی شود و جان خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیب‌های سختی کار و کمبود نیرو در بخش پرستاری، سال‌های سال است که مرگ و میر‌های پنهانی را به دنبال داشته که مرگ پرستار جوان در اثر خستگی ناشی از شیفت‌های متعدد، می‌تواند نمونه‌ای از ده‌ها و صد‌ها مرگ و میر پرستاران کشور باشد.

در همین حال، خانواده این پرستار جوان، رضایت داده اند که اعضای بدن او برای بیماران نیازمند عضو اهدا شود.

این اتفاق در حال رخ داده است که جامعه پرستاری معتقد است اگر متولیان نظام سلامت نخواهند اقدام ویژه و برجسته‌ای در جهت رفع کمبود پرستار انجام دهند، بی شک جان باختن این پرستار جوان، آخرین مورد از حوادث حرفه پرستاری نخواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان نظام پرستاری مرگ مغزی شیفت اجباری پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، مصاحبه پذیرفته شدگان در بهزیستی، روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

با توجه به اعلام نتایج مرحله دوم معرفی‌شدگان آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، از طریق تماس تلفنی انجام می شود و مصاحبه‌ها در شیفت های صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شیفت عصر نیز ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می شود و مدت زمان تقریبی برای مصاحبه هر فرد بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود

کد خبر 6093070

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود