Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@09:41:33 GMT

توئیتر::تبریک باشگاه فرانسوی به گلزن ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۸۳۹۵

به گزارش پارس نیوز،  باشگاه آمیان بلافاصله بعد از ثبت اولین برد ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل یمن که با گلزنی ستاره این تیم همراه بود، به گلزن ایران تبریک گفت. در واکنش به این گل دیدنی و ورود درخشان سامان قدوس به رقابت‌های آسیایی، توئیتر باشگاه آمیان فرانسه با انتشار پیامی با تصویر شادی سامان با پرچم ایران به ستاره خود به خاطر گلزنی و شروع رویای با تیم ملی تبریک گفت تا مشخص شود تمامی اخبار و حواشی پیرامون این لژیونر سرشناس ایران مورد توجه فرانسوی‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یمن توئیتر فرانسه شادی ایران تیم ملی ایران توئیتر تیم ملی رقابت شادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد