Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه حقوق مدنی «بیرمنگام» واقع در «آلاباما» نظرخود را در مورد قدردانی و اهدای جایزه به یکی از فعالان مدنی به خاطر حمایت او از فلسطین و جنبش تحریم رژیم صهیونیستی تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «راشاتودی»،موسسه حقوق مدنی «بیرمنگام» واقع در «آلاباما» نظرخود را در مورد قدردانی و اهدای جایزه به «آنگلا دیوید»،فعال مدنی به خاطر حمایت او از فلسطین و جنبش تحریم رژیم صهیونیستی تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیویس 74 ساله قرار بود جایزه حقوق بشری «فرد ال.شاتل ورث» را از موسسه حقوق مدنی بیرمنگام  (بی سی آر آی) در اواسط ماه فوریه دریافت کند اما این موسسه اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

اگرچه موسسه حقوق مدنی بیرمkگام به دلیل خاصی در این زمینه اشاره نکرده است اما بسیاری از فعالان یهودی و سیاه پوستان آمریکایی بلافاصله به علت اصلی این مسئله اشاره کردند : حمایت دیویس از فلسطینی ها و به طور ویژه،حمایت او از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی.

«راندال وودفین»،شهردار بیرمنگام گفت که این تصمیم در پی اعتراض از سوی جامعه یهودی داخل آمریکا و برخی از متحدان این جامعه اتخاذ شده است.

این در حالی است که فعالان در بیرمنگام خواستار استعفای مسئولان «بی سی آر آی» در اعتراض به این اقدام شدند.

«فرانک ماتئوس»،یکی از فعالان بیرمنگام در این باره به «آسوشیتدپرس» گفت: «انکار میراث خانم دیویس،یک توهین مسلم به اوست.»

دیویس عضو سابق حزب « Black Panther » و کمیته هماهنگی فعالیت های غیر خشونت آمیز دانشجویی بوده و قهرمان اصلاحات در امور زندان ها و منتقد برجسته رژیم صهیونیستی در سال های اخیر شناخته شده است.

تعدادی از ایالت های آمریکا اقدامات قانونی برای مجازات افرادی و سازمان هایی که حامی جنبش تحریم رژیم صهیونیستی هستند، انجام داده اند.

جنبش تحریم رژیم صهیوینستی رفتارهای رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها در غزه و کرانه باختری را همانند آپارتاید آفریقای جنوبی می داند.

تا کنون بسیاری از گروه های حقوق بشری در سراسر دنیا حمایت خود را از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ادامه ظلم این رژیم علیه فسلطینی ها،اعلام کرده اند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی استان گلستان شیراز خبرگزاری شبستان کلیسا بیرجند جنبش تحریم رژیم صهیونیستی فعال مدنی حقوق بشر آمریکا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس