Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو دستور ریاست قوه قضاییه هیئت ویژه کارشناسی از سوی دادستان کل کشور، امروز در خوزستان حضور یافت تا ادعای اسماعیل بخشی را درخصوص شکنجه بررسی کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری رییس دفتر دادستان کل کشور اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه به منظور بررسی شایعات و ادعا‌ها درباره شکنجه یکی از کارگران بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه، هیئت کارشناسی ویژه از سوی دادستان کل کشور تعیین شد و امروز برای رسیدگی به موضوع در استان خوزستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه قضاییه شکنجه کارگران دادستان کل کشور نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان