Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@01:14:38 GMT

تقویت ناخن با ماسک های خانگی و دست ساز+ فیلم آموزشی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۸۵۶۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تقویت ناخن با ماسک های خانگی علاوه بر کاهش هزینه ها تاثیرگذاری بیشتری نیز دارند.

حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

استفاده از تقویت کننده ناخن چه به‌صورت محصولات آرایشی آماده و چه به‌صورت مواد ساختگیِ خانگی برای کسانی که جنس ناخن‌هایشان خوب نیست و از رشد آن شکایت می‌کنند بسیار توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفادۀ مداوم و منظم از مواد تقویت کننده ناخن باعث بهبود وضعیت رشدی آن‌ها شده و کسانی که دوست دارند ناخن‌های بلند و زیبایی داشته باشند بهتر است برای مدتی از آن استفاده کنند. ماسک‌های خانگی ناخن تأثیر به‌سزایی در سلامت آن‌ها دارند و مواد مغذی را به ناخن‌ها می‌رسانند.

تقویت کنندۀ ناخن

با کمک ماسک تقویت کننده ناخن می‌توانید امیدوار باشید که ناخن‌هایی محکم و زیبا خواهید داشت. داشتن دست‌هایی جوان و زیبا برای هر خانمی لازم و واجب است. دست‌های شما سنتان را آشکار می‌کنند و ناخن‌هایتان تأثیر فوق‌العاده‌ای در زیبایی دست‌هایتان دارند. یک راه برای مراقبت از ناخن‌ها استفاده از مکمل‌های غذایی شامل زینک و پروتئین و آهن است؛ موادی که لازمۀ داشتنِ مو و پوست و ناخن‌های زیبا و سالم هستند. اما غیر از تقویت درونی باید به ظاهر ناخن‌ها هم رسیدگی کنید. با مانیکور درست و به‌موقع و همچنین استفاده از ماسک‌های خانگی، آن‌ها را تقویت کنید.

ماسک ژلاتین تقویت کننده ناخن

بزرگ‌ترین حُسن این ماسک سادگیِ آن است. تنها موادی که برای تهیۀ این ماسک به آن نیاز دارید، پودر ژلاتین و آب است. در یک‌دوم فنجان آب جوش، یک‌دوم قاشق پودر ژلاتین را بریزید و هم‌بزنید تا پودر ژلاتین کاملاً در آن حل شود. بعد از اینکه مخلوط کمی خنک شد، انگشتانتان را داخل آن قرار دهید و بگذارید به‌مدت پنج دقیقه در محلول بمانند. بعد از گذشت این زمان، دست‌هایتان را خارج کرده و روی ناخن‌ها را ماساژ دهید. این کار را دوبار در هفته و به‌مدت شش ماه تکرار کنید و تأثیر فوق‌العاده آن را ببینید. ماسک ژلاتین، ماسکی کاملاً بی‌ضرر و البته مؤثر در تقویت ناخن‌هاست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! رویا شبیه شدن به بازیگران هالیوددی دختر جوان تهرانی را مثل زامبی ها کرد علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید فیلم وحشتناک از شکنجه نوزاد با دهان بسته در بیمارستان+ تصاویر دختر به دنیا نیامده زن و شوهر جوان را به دادگاه کشاند / نفر سوم کی بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی سلامت ماساژ کاهش هزینه ماسک توصیه ویدئو فیلم ماه عکس فیلم مرد زن ساعت آزار دختر تهرانی دختران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: در تهران نیز با ورود اتومبیل به خیابان‌های شهر در اواخر دوران قاجار، نخستین گواهینامه‌ها یا تصدیق‌های رانندگی صادر شد. «علیرضا زمانی» تهران‌پژوه، در این‌باره می‌گوید: «محمدناصر انشاء معروف به ناصرخان انشاء اولین ایرانی بود که با سفر به آمریکا گواهینامه رانندگی گرفت. او علاوه بر یادگیری رانندگی و اخذ گواهینامه، با مراحل و چگونگی برگزاری آزمون رانندگی نیز آشنا شد و پس از بازگشت به تهران به عنوان سرکاردان فنی نظمیه برای نخستین بار در تهران آزمون رانندگی گرفت و برای نخستین رانندگان تهرانی گواهینامه رانندگی صادر کرد.»

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

با برگزاری نخستین آزمون‌های رانندگی در تهران، اولین تصدیق‌های رانندگی نیز صادر شد. زمانی می‌گوید: «نهمین روز از مرداد سال ۱۳۰۸ در تاریخ حمل و نقل خودرویی تهران روز منحصربه‌فردی است. در این روز «سیف‌الله خان» به اولین تهرانی تبدیل شد که در پایتخت گواهینامه یا تصدیق رانندگی گرفت.» در این گواهینامه تاریخی که روی آن عنوان «تصدیق‌نامه» درج شده، آمده است: « «بموجب این ورقه تصدیق می‌نماید که آقای سیف اله خان از تاریخ ۹ خرداد ماه ۱۳۰۷ تا تاریخ ۹ مرداد ۱۳۰۸ مرتبا با ادامه تحصیلات خود در موسسه اتومبیل‌رانی، دوره تحصیلات علمی و عملی اتومبیلرانی به اتمام رسانیده و از عهده امتحانات ۳ مرحله‌ای برآمده است.»

نخستین بانوان تهرانی که موفق به کسب تصدیق‌نامه شدند نیز در تهران قدیم ماجرای جالبی دارد. «شوکت الملوک جهانبانی» یکی از اولین بانوان تهرانی بود که در سال ۱۳۱۹ تصدیق‌نامه رانندگی گرفت. همان سال تنها ۴۶ زن تهرانی گواهینامه رانندگی داشتند اما این آمار در سال ۱۳۳۹ به ۴۴۲ نفر رسید.

پس از صدور نخستین گواهینامه رانندگی در تهران، ۱۰ سالی طول کشید تا نخستین آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی به تصویب دادگستری برسد و فرآیند اخذ گواهینامه سر و شکل نظام‌مندتری به خود بگیرد. در این سال، شهربانی تهران گواهینامه‌های رانندگی را به صورت دفترچه هفت‌صفحه‌ای برای متقاضیان صادر کرد تا اینکه در سال ۱۳۴۰ گواهینامه دفترچه‌ای تک‌برگ که ۴ سال اعتبار داشت جایگزین آن شد.

کد خبر 848280 برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی محله هویت شهری خبر مهم همشهری محله حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ببینید | ناخن طلا برای کاشت برای خانم‌های پولدار!
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود