Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از چندین سال پس‌انداز کردن قصد دارید تا خانه‌ای از آن خود داشته باشید، خانه‌ای که با سبک زندگی‌ شما مطابق باشد، نیازهای‌تان را تأمین کند و البته که، با سرمایه‌تان امکان خرید آن وجود داشته باشد.

به گزارش مشرق، با توجه به تغییرات قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر شاید خرید خانه با کمک وام کمی عجیب به نظر برسد، اما هنوز هم می‌توان این رویا را به واقعیت تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیلات بانک مسکن درصد سود پایینی دارند و اقساط ماهیانه آن نسبت به مدت زمان بازپرداخت تا حدی است که بیشتر افراد جامعه از عهده پرداخت آن برمی‌آیند.

در صورتی‌که ازدواج کرده و ساکن تهران هستید. می‌توانید تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت کنید که با بیشینه سود ۱۷ درصد (ماهیانه حدود ۸۷۰ هزار تومان برای هر نفر) و بازپرداخت ۱۲ ساله کمک خوبی برای خرید خانه است. البته اگر بتوانید چند سالی صبر کنید، همین وام را با سود ۸ درصد دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

جدول / قیمت آپارتمان در منطقه منیریه تهران قیمت روز مسکن در مناطق مختلف تهران

محاسبه اقساط وام مسکن، مدت باز پرداخت، قیمت اوراق و جزئیات دیگری که در تصمیم‌گیری موثر است کار آسانی نیست. برای این کار می‌توانید از ابزار محاسبه هوشمند وام مسکن استفاده کنید. این ابراز توسط سایت آدرس طراحی و پیاده سازی شده است.

در صورتی که پس از خرید خانه چند وقتی قصد سکونت در آن را ندارید، می‌توانید روی پولی که بابت رهن خانه دریافت می‌کنید هم به عنوان بودجه خود حساب کنید. تقریباً هزینه رهن برابر یک پنجم ارزش خانه است. به طور مثال یک خانه ۷۰۰ میلیون تومانی را تقریباً می‌توان ۱۴۰ میلیون تومان رهن کامل داد. بر این اساس برای خرید یک خانه ۷۰۰ میلیون تومانی نیاز به ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه دارید.

اگر بودجه نقدی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون است، آپارتمان‌های ۷۰۰ میلیون تومانی در تهران را بررسی کنید. البته آپارتمان‌هایی با سرمایه اولیه کمتر نیز در تهران می‌توانید خریداری کنید.

بر اساس گزارش سامانه اطلاعات بازار املاک ایران در آذرماه سال جاری در محله‌هایی چون ابوذر، صادقیه، شادآباد، هفت‌چنار، بریانک خانه‌هایی تا متراژ ۵۰ متر و ۱۰ سال ساخت تا ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده‌اند. با توجه به اینکه طی ماه گذشته تغییرات چندانی در قیمت خانه ایجاد نشده است بنابراین خرید خانه با این میزان سرمایه خیلی دور از انتظار نیست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا تهران خرید خانه قیمت مسکن وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟