Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:53:51 GMT

با این اجاق گاز همه کدبانو می شوند+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۹۰۷۷

با این اجاق گاز همه کدبانو می شوند+ عکس

رکنا: با اجاق گاز واقعیت افزوده مبتدی ها هم سرآشپز می شوند.

شرکت ویرلپول که بیشتر به علت تولید اجاق گاز و ماشین ظرفشویی شهرت دارد، از اجاق جدیدی در نمایشگاه سی ای اس رونمایی خواهد کرد که از فناوری واقعیت افزوده برای ارتقای آشپزی بهره می گیرد.

به گزارش انگجت، پیش از این شرکت یادشده برخی لوازم خانگی خود را همراه با سیستم عامل ویر اوس اس گوگل روانه بازار کرده بود که هم سازگاری آنها را با دیگر لوازم الکترونیک تسهیل می کرد و هم اجرای دستورات بیشتری را بر روی آنها ممکن می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این شرکت گامی به پیش نهاده و نمونه اولیه یک اجاق گاز را تولید کرده که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده کیفیت آشپزی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

این اجاق گاز به نام کامل Connected Hub Wall دارای یک نمایشگر شفاف ۲۷ اینچی ال سی دی است که بر روی درب کشویی اجاق نصب شده است. این نمایشگر جلوی استفاده عادی از این اجاق را برای پخت و پز نمی گیرد. اما با استفاده از آن می توان ضمن مشاهده تقویم خانوادگی، دستورهای آشپزی مختلفی را برای روزهای گوناگون برنامه ریزی کرد.

همچنین این نمایشگر دسترسی به دستورات آشپزی مختلف را بر حسب زمانی که در اختیار دارید، ممکن می کند و اگر به عنوان مثال تنها ۴۵ دقیقه فرصت دارید با وارد کردن زمان، فهرستی از غذاهایی که تنها طی همین مدت قابل پختن هستند را مشاهده خواهید کرد.

ارائه پیشنهادات پخت و پز بر مبنای رژیم غذایی هر فرد و حتی نمایش ویدئوهای حاوی دستورالعمل های گام به گام آشپزی از جمه دیگر مزایای این نمایشگر است.

اما قابلیت واقعیت افزوده این اجاق در زمان پخت غذا فعال می شود. این فناوری مشاهده سه بعدی و تصویری دستورالعمل های گام به گام آشپزی را به خصوص برای افراد مبتدی ممکن می کند. نمایش مرحله در حال وقوع پخت و پز یا قفسه و طبقه مناسب برای پخت مواد غذایی، نمایش ویدئویی سه بعدی مرحله بعدی و غیره از جمله مزایای این فناوری است.

یک سیستم بصری داخلی نیز زوم کردن بر روی غذای در حال پخت را با استفاده از فناوری واقعیت مجازی ممکن می کند تا شما به طور دقیق از آنچه در حال رخ دادن است مطلع شوید. اجاق گاز یادشده همراه با یک اپلیکیشن تلفن همراه عرضه می شود و قادر به درک فرامین صوتی گوگل اسیستنت یا آلکسای آمازون نیز هست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! مرگ عجیب پسر 11 ساله با بوی ماهی سرخ کرده + عکس رویا شبیه شدن به بازیگران هالیوددی دختر جوان تهرانی را مثل زامبی ها کرد واکنش کیهان به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی دختر به دنیا نیامده زن و شوهر جوان را به دادگاه کشاند / نفر سوم کی بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار غذا سی ای اس گاز دسترسی عکس ماشین عکس فیلم مرد زن ساعت آزار دختر تهرانی دختران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ارسال پیامک ذخیره‌سازی آب به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد.

طی روزهای گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. متن این پیامک این بود که با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات لازم را در این خصوص به عمل‌ آورید. »

آن طور که وزارت نیرو اعلام کرده، واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

بعد از بارندگی های اخیر چند درصد سدهای تهران پر شده است؟

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. زیرا نصب و قرار دادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است. بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

پیامک پدافند درباره ذخیره سازی آب و غذا واقعیت دارد؟!

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولرهای آبی در روزهای گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

کد خبر 846912 برچسب‌ها وزارت نیرو خبر مهم آبفا - آب و فاضلاب تهران

دیگر خبرها

  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟