Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - شهردار خلخال گفت: ساکنان مناطق واقع در بافت فرسوده این شهر که اقدام به بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خود کنند، از تسهیلات یارانه دار بانکی نوسازی و بهسازی مسکن بهره مند می شوند.

فاطمه جوادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری خلخال اقدام به معرفی متقاضیان ساکن در این گونه مناطق برای دریافت تسهیلات یارانه دار به بانک های عامل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس این طرح که موضوع موافقتنامه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قانون برنامه پنجم کشور جهت پرداخت یارانه سود تسهیلات به متقاضیان مشمول طرح بافت فرسوده است ، 100 میلیون ریال تسهیلات بهسازی و 200 میلیون ریال تسهیلات یارانه دار نوسازی و در مجموع 300 میلون ریال وام با چهار درصد کارمزد بانکی به متقاضیان این تسهیلات در بافت های فرسوده پرداخت می شود.
او اظهار داشت: مطابق مفاد و موضوع قرارداد پرداخت تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون بابت ودیعه مسکن و تعمیر مسکن (بهسازی و نوسازی) در قالب عقود اسلامی در محدوده محلات هدف بافت فرسوده شهری صورت خواهد گرفت.
وی با دعوت از شهروندانی که واحد مسکونی و یا ملک آنها در محلات مورد هدف بافت فرسوده شهری (مطابق نقشه دفتر فنی و شهرسازی شهرداری) واقع شده برای استفاده از این تسهیلات افزود: مالکان در صورت تمایل برای بهسازی و نوسازی ملک و اخذ تسهیلات می توانند به واحد فنی و شهرسازی شهرداری مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.
85 هکتار از مجموع مساحت 790 هکتاری خلخال در بافت فرسوده واقع شده که بیشتر واحدهای مسکونی داخل آن به علت عمر بالا نیاز به نوسازی و بهسازی دارند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی شهرداری جوادی خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده