Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار مشهد گفت: ۱۵ تصفیه‌خانه محلی در نقاط مختلف مشهدمقدس احداث می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی ظهر امروز در نشستی خبری در شهرداری مشهد اظهار داشت: مشهد حدود ۱۷ تا ۱۸ ایستگاه آتش نشانی کم دارد. اگر امروز از خصوصی‌سازی آتش نشانی صحبت می‌کنیم، در واقع به دنبال استاندارد لازم در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: دغدعه‌ها و نگرانی‌ها درباره وضعیت استخدامی و حقوق و رفاهیات در بخش خصوصی برای این قشر قابل حل است اما نمی‌توان گفت چون این مسائل وجود دارد، پس باید صورت مسئله را پاک کرد.

کاظمی عنوان کرد: متولی اصلی فاضلاب‌های روسطحی در حاشیه شهر، شرکت آب و فاصلاب است. متولی برخورد قانونی هم محیط زیست و مراکز بهداشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه دولت قرار است در ۱۵ نقطه شهر، ۱۵ تصفیه‌خانه محلی احداث کنیم که تا پایان سال دو تصفیه خانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل شهردار مشهد تصریح کرد: امسال بالغ بر سه میلیارد تومان برای ایمن‌سازی سیستم روشنایی پارک‌ها و تصحیح روشنایی پارک‌ها اختصاص دادیم؛  همچنین حدود ۳۵ پارک در دست احداث داریم تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

کاظمی اظهار داشت: بازار پروتئین خاص آبزیان مشهد، در چهارراه مخابرات مشهد، به مراحل بهره‌برداری خود نزدیک است؛ سیستم جداسازی آب شرب و آب خام را تا پایان سال به انتهای بولوار نامجو می‌رسانیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تصفیه خانه معاون شهردار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، طی چند روز آینده بارش باران نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به این استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش‌های خوبی در انتظار است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، افزود: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد و از ظهر بارش پراکنده باران به وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش شدید باد از امروز در استان آغاز خواهد شد، گفت: این پدیده همراه با بار رگباری باران خواهد بود.

رحمان نیا با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۹ درجه بالای صفر است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

کد خبر 6096350

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش