Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در برنامه اين هفته «گزارش هاي برتر»  کانال بالکان، ورود فناوري خودروهاي پرنده به زندگي روزمره  بررسي مي شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، در اين قسمت مي بينيم که در هلند، بالگردهاي بدون سرنشين يا پهپادها رونمايي مي شوند. اين خودروي پرنده با نام پاپ آپ نکست (Pop up Next) يک نمونه اوليه از خودروهاي پرنده است که توسط شرکت هواپيمايي ايرباس، شرکت خودروسازي آيودي و شرکت طراحي ايتال طراحي و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سپس در انگليس، رونمايي خودروي پرنده اي  ارائه مي شود که در اصل، يک هواپيماي شخصي چهار چرخه است که مي توان آن را خودروي پرنده ناميد. اين خودروي پرنده با نام اسکاي کواد (Sky Quade) مسير شش هزار کيلومتري را از انگليس تا کشور مالي طي کرد و براي کساني طراحي شده است که عاشق هيجان هستند.
«گزارش هاي برتر»  سري هم به فيليپين مي زند و يک هواپيماي بدون سرنشين مخصوص حمل و جابجايي مسافر را بررسي مي کند. که مي تواند 15 دقيقه پرواز کند. يک مبتکر فيليپيني، با مشارکت يک شرکت استراليايي فعال در حوزه طراحي و ساخت خودروهاي برقي همکاري مي کند قصد دارد ايده توليد خودروي پرنده را تکميل کند و به توليد انبوه و تجاري برساند.
و درمقصد آخر، در آلمان  رونمايي از قطار هيدروژني را مي بينيم. قطار موسوم به کوراديا ايلينت اولين قطار مسافربري جهان است که با انرژي هيدروژني کار مي کند. در حال حاضر هم دو دستگاه از اين قطارها در خطوط ريلي شمال ْآلمان مورد بهره برداري قرار گرفته است. استفاده از قطارهاي هيدروژني يک گزينه سازگار با محيط زيست براي جايگزيني قطارهايي است که با سوخت هاي ديزلي کار مي کنند.
در بخش اپليکيشن، اپ تيم ويور (Team Viewer) معرفي مي شود. اين برنامه يکي از گزينه‌هاي مناسب براي کنترل از راه‌ دور کامپيوتر است و اجازه‌ کنترل کامپيوتر را ازطريق گوشي اندرويدي به شما مي‌دهد.
 اين مجله تصويري فناوري، با تهيه کنندگي آرام صراف و اجراي عظيم رضوي، هر سه شنبه در ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه بر روي آنتن کانال اردو مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن

رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد.

در نمایشگاه امسال این کمپانی چند محصول خود از جمله “فانتوم و اسپکتر لوکس برقی” را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد و به نوعی بیشترین بازدید کنندگان رو به خود اختصاص داده است.

موتور گوست اکستند 12 سیلندر است و دارای 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاوراست این قصر متحرک 2.5تنی تنها 4.8 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

اسپکتر برقی نیز یک خودروی لوکس برقی است که بر روی پلتفرم فانتوم عرضه شده است. این خودرو بردی بیش از 500 کیلومتر را دارد و‌طراحی آن شبیه رولزرویس ریس کوپه است. شتاب صفر و 100 این هیولای 3 تنی 4.5 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو به 250 کیلومتر محدود شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)