Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@05:28:40 GMT

بارش برف در ارتفاعات خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۰۴۵۳

بارش برف در ارتفاعات خوزستان

رکنا: در هجدهمین روز از فصل زمستان بارش برف ارتفاعات کوهستانی ایذه و بخش دهدز را سفیدپوش کرد.

به گزارش رکنا، روح‌الله خسروی، رییس اداره هواشناسی دهدز گفت: بیش از ۱۵ سانتی متر برف تا روز دوشنبه در منطقه حاجی‌کمال، دریاس و لهبید بارید.

وی افزود: حجم بارش در لنده و سر صحرا به مراتب بیشتر بوده است، اما به دلیل نبود ایستگاه هواشناسی و مسدود بودن جاده میزان دقیق بارش برف مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی با اشاره به بارش‌ها در دهدز بیان داشت: یک سامانه بارشی جدید نیز از فردا فعال خواهد شد و طبق پیش بینی بارش‌ها در ارتفاعات بخش دهدز به صورت برف است.

رییس اداره هواشناسی دهدز در پایان عنوان کرد: از ابتدای سال بارشی تاکنون ۳۶۷.۲ میلیمتر باران و بیش از ۳۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات بخش دهدز باریده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! دختر به دنیا نیامده زن و شوهر جوان را به دادگاه کشاند / نفر سوم کی بود ! عجیب ترین خواستگاری ژانویه 2019+ عکس بلایی که طوفان شن بر سر کرمانی‌ها آورد + فیلم علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف زمستان برف خوزستان ارتفاعات عکس فیلم مرد ساعت زن آزار دختر تهرانی دختران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در یزد ادامه دارد

ایسنا/یزد رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد یه صورت پراکنده ادامه دار خواهد بود.

«سید عباس میرحسینی» در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعداز ظهر روز گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردبیهشت) با فعالیت موج جوی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را در استان یزد شاهد بارش نزولات الهی در اکثر مناطق استان بودیم. 

وی افزود: طی امروز و امشب همچنان بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان گفت: در بعضی ساعات نیز شاهد وزش باد نسبتاً شدید هستیم.

میرحسینی همچنین در خصوص میزان بارش‌ها در ۲۴ ساعت گفت: بیشترین بارش استان با ۳۹میلیمتر باران در گل افشان مهریز به ثبت رسید.

وی افزود: همچنین در خرانق ۳۰.۷ میلیمتر، صدرآباد ۲۶، ۲۶، منشاد ۲۰.۸، ندوشن ۲۰.۶، مزرعه آقا ۲۰.۵، قوام آباد ۱۹.۶، خضرآباد ۱۸.۱ و شمسی رستاق ۱۸ میلیمتر باران گزارش شد.

میر حسینی همچنین گفت: برای روز شنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری و در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • بارش سیل‌آسا باران در ۱۶ استان
  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان
  • تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۴؛بارش‌ سیل‌آسا باران در ۱۶ استان
  • تصاویری از بارش شدید برف بهاری در ارتفاعات تهران
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید