Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از اکران ۴۵۰ تابلوی کمپین لبخند شهر در فضاهای تبلیغاتی مشهد خبر داد. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا اسماعیل‌زاده اظهار داشت: از امروز سه شنبه هجدهم دی‌ماه تابلوهای طرح لبخند با هدف گسترش فرهنگ لبخند زدن در بین شهروندان در تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر مشهد به صورت گسترده اکران شده و چهره‌های خندان مردان، زنان و کودکان شاد را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال صفر شدن بدهی شهرداری مشهد از طریق تهاتر بدهی‌های دولتمشکل بیمه غرفه‌داران بازارهای شهرداری مشهد برطرف می‌شود‌مدیرکل روابط‌عمومی شهرداری مشهد منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد بیان کرد: عناوین تابلوها شامل جملاتی از قبیل «به لبخند تو شهر زیبا می‌شود»، «بخند که شهر به لبخند تو زنده است»، «لبخند که می‌زنی بهار می‌شود»، «لبخند طرح مهربانی در بوم زندگی»، «افق دریائی از نور است و لبخند»، «لبخند تو آیین دعای همه ما»، «لبی پر زخنده دلی پر امید» و «من به لبخند تو مشتاق که نه محتاجم» است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود