Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه به مناسبت 15 دی سالروز تاسیس هسته گزینش افزود: فرزندان و اقوام مسئولان با دیگر مردم عادی هیچ تفاوتی ندارند و به هیچ صورت نباید موقعیت آنها در استخدامشان موثر باشد.
وی بیان کرد: مقاومت مسئولان هسته گزینش در برابر خواسته های غیرمعمول باعث از بین رفتن این رفتار و پیشگیری از هرگونه ضایع شدن حق و حقوق سایر افراد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی بوشهری اظهار داشت: یکی از مشکلات و گلایه های مردم و بویژه جوانان از استخدام هاست که مسئولان باید به این شکایت ها توجه داشته باشند.
وی اضافه کرد: مساله نفوذ از جمله مسائل خطرناکی است که در یک کشور انقلابی شایع است برهمین اساس یکی از الزام های مهم مسئولان هسته های گزینش دقت هوشمندانه است.
امام جمعه بوشهر افزود: در بحث دقت هوشمندانه مسئولان هسته گزینش باید با تلاش و بررسی دقیق بدون هرگونه لابی گری افراد را پذیرش کنند.
وی خطاب به مسئولان هسته های گزینش استان بوشهر گفت: بسیاری از اطلاعاتی که به دست می آورید مربوط به کار اداری است و در خارج از محیط اداره باید این اطلاعات را از ذهن خود پاک کنید.
صفایی بوشهری تاکید کرد: اساس کار هسته های گزینش قانون مداری و ایجاد جاذبه دینی و انقلابی است که می تواند هدایتگری به دنبال داشته باشد.
وی افزود: گزینش افراد باید براساس قانون و بدون دخالت امور دیگر از جمله نگاه های سیاسی، قومی و عاطفی انجام شود و کسانی که براساس بررسی ها از حضور در پستی منع می شوند باید برخوردی کریمانه صورت گیرد.
امام جمعه بوشهر گفت: گزینش دروازه ورود به مدیریت نظام و از مهمترین کارهای مدیریتی به شمار می رود که نقشی مهم در کارآمدی و سلامت مجموعه اجرایی کشور دارد.
وی تاکید کرد: گزینش به معنی قضاوت، تحقیق و اجراست به همین دلیل باید با دقت و هوشمندی تحقیق و قضاوت و با کارآمدی ویژه در بخش اجرایی مدیریت کرد.
مدیرهسته گزینش استانداری بوشهر برگزاری نشست های تخصصی، همایش تجلیل از فعالان و پیشکسوتان هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و دوره های آموزشی مختلف را از جمله برنامه های هسته گزینش استانداری عنوان کرد.
ابوالحسن دهاز افزود: در 15 دی ماه سال 1361 به فرمان امام راحل نهاد گزینش کشور تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.
وی اضافه کرد: افزایش آگاهی کارکنان و مدیران هسته گزینش سبب حفظ حقوق و جلوگیری از ضایع شدن حق مردم می‌ شود که برگزاری نشست هم اندیشی و تبادل تجربیات و بهره‌گیری از تخصص گزینشگران از همدیگر در این ارتباط نقشی مهم دارد.
دهاز افزود: گزینشگران دستگاه‌‌های اجرایی استان بوشهر باید به روز و توانا بوده و آگاهی کامل در امر گزینش داشته باشند و این نشست‌ها سبب پیشرفت در امر گزینش می ‌شود.
وی یادآور شد: در یک سال گذشته هشت هزار و 940 پرونده استخدامی در سطح شرکتی، قراردادی، رسمی، رسمی پیمانی و رسمی قطعی توسط هسته های گزینش بررسی شده است.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام راحل حقوق دستگاه های اجرایی استان دوره های آموزشی ذهن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق

حجت الاسلام مدرسی از اساتید دانشگاه و حوزه در همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق گفت: تقویت باور و ایمان لازمه خداشناسی است و اعتقاد باید سرمنشأ ایمان باشد.

او با تببین ویژگی‌های مربیان و متربیان از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) افزود: عقل و تفکر و تشخیص حق و باطل از اصلی‌ترین صفات مسولان عقیدتی است.

مدرسی بیان داشت: امروز در جامعه به ویژه در فضای مجازی تشخیص حق و باطل مشکل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید با مربیان و متربیان زندگی کرد تا کار تاثیرگذار باشد.

او گفت: برای تاثیر گذاری باید از رنج و درد‌ها شناخت داشته باشیم و آن را درک کنیم.

مدرسی افزود: مجروح جنگ فرهنگی کسی است که دنبال جریانات ضعف فرهنگی در فضای مجازی است.

او گفت: افکار جوانان را باید درک کنیم بعد وارد بحث شویم و دلسوزی کنیم و جوانان را از خودمان بدانیم.

مدرسی بیان داشت: نیاز به صبر و بردباری داریم و به قدرت بخشندگی و در این راه باید هزینه کرد.

مدرسی گفت: باید در کنار هم به تولید محتوای مفید برای جامعه بپردازید و شرایطی را که بسیج و سپاه که 
به مانند کندوی زنبور عسل فراهم کرده، قدر بدانیم.

او بیان داشت: تولیداتی داشته باشیم که همه اقشار به دنبال ان باشند و هر چه در توان داریم خرج کنید و فداکاری کنیم.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود دسته جمعی و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج بافق از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند