Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@07:21:50 GMT

سانحه رانندگی در زاهدان 3 قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۱۰۸۳

سانحه رانندگی در زاهدان 3 قربانی گرفت

تصادف در بلوار خلیج فارس زاهدان سه کشته برجای گذاشت .

سرهنگ علی نامدرست رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در بلوار خلیج فارس زاهدان رخ داد که بلافاصله نیروهای پلیس برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.

---

وی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.
به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای خدمات رسانی بهتر به مصدومان این حادثه چهار دستگاه آمبولانس به محل وقوع اعزام و مصدومان نیز به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهر برای سیر ‏مراحل ‏درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبرز راشدی تاکید کرد: رانندگان برای جلوگیری از حوادث ‎‎ضمن رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی نکات ایمنی را ‏نیز ‏رعایت و از سرعت غیر مطمئنه خودداری کنند.‏‎/ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی