Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز سه شنبه ۱۸ دی ماه، یک هیات ویژه 3 نفره کارشناسی قضائی از سوی دادستان کل کشور در دادگستری شوش حاضر شده و در حال بررسی ادعای اسماعیل بخشی هستند.

اعضای این هیات ویژه، هرگونه اظهار نظر درخصوص ادعای شکنجه کارگر هفت تپه را به بعد از بررسی کارشناسی موکول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش پس از جریان اعتراضات کارگران این شرکت، در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که در دوران بازداشت مورد شکنجه قرار گرفته است که این ادعا در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب داشت.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به این ادعا به دادستان کل دستور داد با اعزام تیمی مستقل به منطقه، ابعاد مختلف این حادثه را بررسی کند.

به گفته حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری، رسیدگی به ادعای خشونت علیه کارگر بازداشتی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با دستور صریح رئیس جمهوری با سرعت و دقت انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

بررسی پرونده کارگران بازداشتی هفت تپه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از یک کارگر باربری این ورز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این کارگر در حال حمل یک یخچال سنگین وزن دیده می‌شود و طبیعتا برای این کار مزدی بالاتر از کارگری دریافت نمی‌کند. 

برخی کاربران با اشتراک این عکس از صولت مرتضوی، وزیر کار خواستند این ویدئو را ببینید تا سختی‌های شغل کارگران را بیشتر درک کنند.

منبع: برترین‌ها

tags # حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات