Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار‌های هفته سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم (پایانی) از دور رفت لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» روز جمعه – ۲۱ دی‌ماه و به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدار‌های هفته سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم (پایان دور رفت) از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» روز جمعه – ۲۱ دی‌ماه با حضور ۳۳۲ تکواندوکار در قالب ۱۶ تیم و بر روی ۵ شیاپ‌چانگ خانه تکواندو برگزار می‌شود تا قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها مشخص شده و ۸ تیم صعودکننده به مرحله پایانی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات، تیم‌های لوازم خانگی کن، هیئت تکواندو شمیرانات، هیئت تکواندو استان تهران، ققنوس، هیئت تکواندو البرز، هیئت تکواندو ورامین، هیئت تکواندو شمال‌شرق تهران، باشگاه ورزشی داتیس یزد، بنیاد گیلان، هیئت تکواندو استان گلستان، هیئت تکواندو استان چهارمحال و بختیاری، هیئت تکواندو جنو‌ب‌شرق، هیئت تکواندو شهرستان کرج، آینده سازان لوازم خانگی کن، هیئت تکواندو شهرستان بهار و هیئت تکواندو جنوب‌غرب تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هفته سیزدهم///
تیم هیئت تکواندو شمیرانات – تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد
تیم ققنوس - تیم هیئت تکواندو استان چهارمحال و بختیاری
تیم هیئت تکواندو ورامین – تیم لوازم خانگی کن
تیم هیئت تکواندو شهرستان کرج – تیم هیئت تکواندو استان تهران
تیم هیئت تکواندو شهرستان بهار – تیم هیئت تکواندو البرز
تیم هیئت تکواندو جنوب‌غرب تهران – تیم هیئت تکواندو شمال‌شرق تهران
تیم آینده سازان لوازم خانگی کن – تیم بنیاد گیلان
تیم هیئت تکواندو جنوب‌شرق – تیم هیئت تکواندو استان گلستان

هفته چهاردهم///
تیم هیئت تکواندو شمیرانات – تیم هیئت تکواندو ورامین
تیم ققنوس - تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد
تیم لوازم خانگی کن - تیم هیئت تکواندو استان تهران
تیم هیئت تکواندو استان چهارمحال و بختیاری – تیم هیئت تکواندو البرز
تیم هیئت تکواندو شهرستان کرج – تیم هیئت تکواندو شمال‌شرق تهران
تیم هیئت تکواندو شهرستان بهار – تیم بنیاد گیلان
تیم هیئت تکواندو جنوب‌غرب تهران – تیم هیئت تکواندو استان گلستان
تیم آینده سازان لوازم خانگی کن – تیم هیئت تکواندو جنوب‌شرق

هفته پانزدهم///
تیم هیئت تکواندو شمیرانات – تیم ققنوس
تیم هیئت تکواندو ورامین – تیم هیئت تکواندو استان تهران
تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد - تیم هیئت تکواندو البرز
تیم لوازم خانگی کن - تیم هیئت تکواندو شمال‌شرق تهران
تیم هیئت تکواندو استان چهارمحال و بختیاری – تیم بنیاد گیلان
تیم هیئت تکواندو شهرستان کرج – تیم هیئت تکواندو استان گلستان
تیم هیئت تکواندو شهرستان بهار – تیم هیئت تکواندو جنوب‌شرق
تیم هیئت تکواندو جنوب‌غرب تهران – تیم آینده سازان لوازم خانگی کن

گفتنی است؛ در پایان هفته دوازدهم این رقابت‌ها، تیم لوازم خانگی کن با کسب ۳۴ امتیاز و تفاضل ۶۷ همچنان در صدر جدول باقی ماند؛ بنیاد گیلان با ۳۴ امتیاز و تفاضل ۶۰ جایگاه دومی خودرا حفظ کرد و آینده سازان لوازم خانگی کن نیز با ۲۷ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تکواندوی بانوان لوازم خانگی کن میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا

محمدحسین اسلامیان، اظهار داشت: واقعیت این است که ما واردکننده تکنولوژی هستیم و قطعات را با توجه به آن مونتاژ می‌کنیم و جالب اینکه می‌خواهیم همان محصولات را صادر کنیم؛ بنابراین باید ببینیم که کالای مونتاژشده ما در بازار داخلی تا چه میزان مورد استقبال قرار می‌گیرد تا در مرحله بعد انتظار داشته باشیم که کشور‌های خارجی، کالای ما را به سایر برند‌ها ترجیح دهند.

به گزارش دنیای اقتصاد، وی ادامه داد: ما امروز لباسشویی‌ای را که تکنولوژی آن وارداتی است، با کیفیت به‌مراتب پایین‌تری از نمونه اصلی مونتاژ می‌کنیم؛ اما قیمت آن از قیمت جهانی کالای مورد نظر بالاتر است. امروزه قیمت لباسشویی‌ای که بالاترین سطح جهانی را از نظر کیفی دارد و در بسیاری از کشور‌های دنیا از آن استقبال می‌شود، ۲۰۰ دلار است، در حالی که لباسشویی‌های ایرانی با کیفیت به مراتب پایین‌تر، کمتر از ۲۰ میلیون به مردم فروخته نمی‌شود؛ بنابراین تهیه زیرساخت‌ها توسط دولت مساله دوم است و مساله اول این است که چگونه تکنولوژی وارداتی را دوباره صادر می‌کنیم.

اسلامیان افزود: امروز تنها به معدود کشور‌هایی می‌توانیم محصولاتی همچون لباسشویی را صادر کنیم که بعد مسافتی بالایی از کشور اصلی دارند یا مانند لباسشویی دو قلو و کولر آبی صرفه اقتصادی برای ایجاد خط تولید آن‌ها وجود ندارد.

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی، تصریح کرد: مشتری در هر صورت نیاز خود را به صورت واردات غیرقانونی با برند اصلی وارداتی تامین می‌کند؛ اما مسوولان اصرار دارند که به جای این لباسشویی ۱۵ میلیون تومانی که کیفیت بسیار بالایی دارد، در داخل کشور شبیه آن را با ۲۵ میلیون تومان به مردم بفروشند و تازه برای صادرات آن هم برنامه‌ریزی کنند. طبیعی است وقتی در یک کشور، برند ایرانی را با کیفیت پایین‌تر و قیمت دو برابری در کنار برند کره‌ای و آلمانی قرار دهیم، موفق نمی‌شویم.

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی