Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کورش رحمانی مسئول مسابقات المپیاد مهارت اداره کل فنی حرفه ای استان قزوین، با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی مهارت در مرداد ماه سال 1398 در کازان روسیه در 46 رشته، گفت: جعفر قلی زاده دارنده مدال طلای مسابقات کشوری در رشته جوشکاری و مهدی قربانی دارنده مدال برنز مسابقات کشوری در رشته کابینت سازی به مرحله‌ دوم اردوی آماده سازی چهل و پنجمین دوره‌ مسابقات جهانی مهارت روسیه (کازان ۲۰۱۹) راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی اذعان کرد: تیم مهارتی جمهوری اسلامی ایران در 10 رشته در این مسابقات شرکت خواهد کرد که اعضای رشته های جوشکاری و کابینت سازی چوبی از استان قزوین می باشند.

وی افزود: جعفر قلی زاده و مهدی قربانی از کارآموزان المپیادی استان قزوین با 20 سال سن موفق شدند پس از طی مراحل مختلف به جمع سه نفر نهایی اردوی آماده سازی رشته جوشکاری و کابینت سازی راه یابند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جمهوری اسلامی ایران روسیه کورش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی