Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:44:18 GMT

تشکلهای صنفی حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۱۵۰۴

تشکلهای صنفی حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند

علی رستمی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اعضای نظام صنفی پرستاران و فعالان این عرصه در تربت حیدریه افزود: تشکلهای صنفی علاوه بر یاری رساندن به دولت برای رفع بسیاری از نابسامانیها، در پیگیری مطالبات جامعه هدف نیز نقشی بی بدیل و غیرقابل انکار دارند
وی ادامه داد: در کنار هر سازمان باید یک نظام صنفی و تشکل ایجاد شود تا خواسته ها و مطالبات مجموعه را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تحقق این مهم شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاریها و مشکلات خواهیم بود. تجربه ثابت کرده که اگر تشکلها نتوانند به وظایف محوله در پیگیری مطالبات واقعی خود عمل کنند و به افکار عمومی کم توجه باشند به مرور زمان مشروعیت خود را از دست خواهند داد.
فرماندار تربت حیدریه گفت: تشکلهایی که مسیر قانونی را طی کرده و مجوز فعالیت به عنوان سازمان مردم نهاد دریافت کرده اند بازوان دستگاههای اجرایی هستند که باید ضمن حفظ شان و احترام، از توان فکری و اجرایی آنها در راستای بهبود ارائه خدمات به مردم استفاده کرد.
وی حمایت از همه سمنها و تشکلهای دارای مجوز را با هدف بهبود ارتباط ادارات و سازمانهای شهرستان با این نهادهای مدنی و اجتماعی از رویکردهای اصلی مجموعه فرمانداری تربت حیدریه اعلام کرد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت نیز در مه ولات دارد. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
7079/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارائه خدمات به مردم استان خراسان رضوی جامعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم