Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:04:22 GMT

ثبت ۱۳ هزار تماس در سامانه ۱۱۱

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۱۵۳۳

ثبت ۱۳ هزار تماس در سامانه ۱۱۱

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،رجبی مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت:مرکزی به نام مرکز سامد داریم که وابسته به استانداری و مدیریت عملکرد است.

وی افزود: در ماه حداقل ۲ یا ۳ نفر از مدیران را دعوت می‌کنیم تا به تماس‌های مردمی که در سطح استان با تلفن ۱۱۱ برقرار می شود پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی گفت:روزانه به صورت فعال از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ پاسخگویی به کاربران را انجام می‌دهیم و افراد باید عصر‌ها از ساعاتی که ۱۱۱ اعلام می‌کند موارد را در صندوق الکترونیکی ثبت و جویای خواسته های خود باشند.

مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی افزود:در این سامانه مردم به طور مستقیم درخواست‌ها، و شکایات خود نسبت به دستگاه‌های اجرایی را مطرح می‌کنند.

وی گفت: تماس ها را طی یک فرصت زمانی در سامانه ثبت می‌کنیم و به صورت الکترونیکی به دستگاه مربوطه ارجاع می‌دهیم و دستگاه مربوطه ظرف ۱۵ روز موضوع را بررسی می‌کند و جواب را به مرکز اطلاع می‌دهد.

رجبی افزود: این موضوع به عنوان ثبت در سامانه ۱۱۱ مشخص است به صورتی که کدشناسایی به طرف تماس گیرنده داده شده و مردم هرگاه تماس بگیرند می‌توانند براساس کد شناسایی که دارند از پیگیری‌ها و نتایجی که برای کار آن‌ها صورت گرفته است مطلع شوند.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد:این مرکز از سال ۹۰ فعال شده است و  از ابتدای سال تعداد ۲۰ برنامه ارتباط مستقیم با مردم را برقرار کردیم.

وی بیان کرد: اکثر تماس‌ها در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری، مشکلات شخصی در رابطه با مسائل شهرداری‌ها و نیازها است.

رجبی با بیان اینکه اطلاعات را علاوه بر اینکه در سامانه مربوط ثبت می‌کنیم به واحد بازرسی نیز ارجاع می‌دهیم،گفت: واحد بازرسی به صورت محسوس و غیر محسوس این موارد را بررسی و به صورت مکتوب یا شفاهی اعلام می‌کند.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۴۶ مورد تماس داشتیم.

وی گفت:تعداد ۲ هزار و ۲۶۲ مورد تماس ثبت شده داشتیم که نتایج را به افراد در استان اعلام کردیم.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان در بین ۱۱ فرمانداری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرجامی فرد، با بیان اینکه این ارزیابی بر اساس ۸ شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است، افزود: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری های کشور ابلاغ شده و در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی‌ فرمانداری فرجامی فرد گفت: «محور امنیتی انتظامی»،«توسعه و مشارکت سیاسی»،«هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی»، «عمران توسعه امورشهری و روستایی»، «مدیریت بحران»، «هماهنگی امور اقتصادی»، «زنان و خانواد»،«ارزیابی وسلامت اداری و پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان» محورهای هشت گانه ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ است که توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، و ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا این فرمانداری بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

فرماندار درمیان تصریح کرد: فرمانداری درمیان در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی نسبت به سال های گذشته شده که جا دارد از پشتیبانی های استاندار محترم، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی قدردانی نمایم.

فرجامی فرد افزود: بی‌شک تحقق این موفقیت مهم بدون همراهی مردم شریف شهرستان دارالتقریب درمیان و اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ های تابعه در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور