Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان شهرستان سیرجان در رابطه با پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان گفت: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)، متهم اصلی از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

حجم ویدیو: 21.33M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21

به گزارش رکنا، محسن نیک ورز در این باره تصریح کرد: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)؛ اما متهم اصلی که فردی بنام (امیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک) است از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

دادستان سیرجان گفت: خانم بزه دیده که جوانی متولد ۱۳۸۱ و اصالتا سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران است در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت نموده است؛ اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت نموده است و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان سیرجان بیان کرد: متاسفانه متهم اصلی پرونده به قصد انتقام با حیله و نیرنگ دختر بزه دیده را ترغیب می‌نماید که به سیرجان سفر کند، و این دختر جوان نیز به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

این مقام قضائی با بیان اینکه پدر دختر بزه دیده فوت کرده است، ادامه داد: دختر بزه دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان می‌نمایند و سپس متهم ردیف اول کلیپی ضبط شده را در اینستاگرام خودش به اشتراک می‌گذارد.

وی افزود: بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه ۱۴ دی ماه، موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد و در اندک زمانی دستور پیگیری صادر شد.

دادستان سیرجان گفت: علیرغم اینکه هنوز گزارش رسمی از این موضوع به دادسرای سیرجان واصل نشده بود و شکایت شاکی نیز مطرح نبود، به لحاظ جنبه عمومی و احتمال تبعات منفی گسترده دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین صادر شد.

وی عنوان کرد: هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی متهمِ اصلی (امیر. ک) همراه با فردی به نام (محمد. ی) که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاهشان توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند.

این مقام قضائی بیان کرد: در همان روز حادثه دختر جوان نیز به دادسرای سیرجان احضار می‌شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه آغاز می‌شود.

وی افزود: هنگامی که متهمان به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آنقدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه می‌شدند؛ اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم را که ازمحل مخفیگاه آن‌ها کشف شده بود، پیش روی آن‌ها گذاشته شد، بلافاصله اعتراف نمودند.

وی اعلام کرد:در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب (امیر. ک) و (محمد. ی) تفهیم اتهام شده اند.

دادستان سیرجان گفت: متهم ردیف اول (امیر. ک) که جوانی ۲۰ ساله است از تاریخ ۱۴ دی ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه دختر بزه دیده بازداشت نیست، افزود: متهم ردیف دوم (محمد. ی) نیز با توجه به نوع رفتارش با قرار بازداشت موقت در حال حاضر بازداشت است.

دادستان سیرجان در پایان گفت: تحقیقات درباره این پرونده هنوز کامل نشده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و پس ازکامل شدن تحقیقات، کیفرخواست تنظیم می‌شود و تلاش ما این است که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! نادر 6 عضو خانواده اش را قتل عام کرد / او می گوید بی غیرت نیستم + عکس عکس و فیلم باورنکردنی از اوراق یک خودرو در تهران / پلیس وارد عمل شد مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم تفریح کثیف پدر کرمانشاهی با پسر 3 ساله اش !

منبع: رکنا

کلیدواژه: جرم زندان حادثه سفر سفر اینستاگرام فیلم فضای مجازی پلیس هتک حیثیت اخبار حوادث پرونده جوان رسیدگی سیرجان آزار و اذیت دختر شکنجه دختر تهرانی عکس فیلم مرد ساعت آزار دختر تهرانی زن دختران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر ( شهید الداغی) در کاشمر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به 2 راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

دفاع جوان کاشمری از 3 دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

به گزارش تسنیم، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان