Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش ، تصویر رئیس‌جمهور پیشین ایران را در توییتر خود منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان عربی، خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این با انتشار عکسی از ترامپ و مشاورانش در حساب کاربری خود در توییتر، سیاست‌های آمریکا در منطقه را شکست‌خورده خواند.

وی با انتشار این عکس نوشت: می‌گویند یک عکس هزار حرف دارد اما این تصویر بیش از هزار حرف درباره چندین دهه سیاست‌ شکست‌خورده آمریکا در منطقه ما دارد. در وادی کورها حتی افراد با عینک‌های واقعیت مجازی نیز همچنان کور هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف وزیر خارجه بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با سفیر ترکیه در کابل از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با «جنک اونال» سفیر ترکیه در کابل از موضع این کشور در خصوص تحریم تجاری رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، دو طرف در این دیدار همچنین در مورد روابط دوجانبه، تحولات مثبت اخیر در افغانستان، سفر هیئت‌های سیاسی و اقتصادی چندین کشور به افغانستان گفتگو کردند.

متقی همچنین در این دیدار بر آغاز تجارت با ترکیه از طریق مسیر لاجورد و افتتاح نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان تأکید کرد.

سفیر ترکیه نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش تلاش‌های مشترک برای گسترش بیشتر روابط ترکیه و افغانستان گفت در چند روز آینده خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به کابل از سر می‌گیرند.

«هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان پیش از این در پیامی گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تصریح کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی