Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی در خصوص صدور قرار وثیقه برای متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین گفت: همانطور که رئیس کل  دادگستری استان نیز در اخبار قبلی اعلام داشت که در صورت تکمیل تحقیقات مقدماتی طبق مقررات قانونی نسبت به صدور قرار تامین مناسب برای متهمان بازداشت شده، اقدام خواهد شد به همین دلیل بازپرس پرونده پس از تحقیق، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات متهمان نسبت به فک قرار قبلی و تبدیل آن به قرار وثیقه اقدام کرد که متهمان پس از تودیع وثیقه آزاد شدند و برای دونفر از مدیران  قرار نظارت قضایی مبنی بر عدم حضور ایشان در محل کار صادر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان افزود: حسب گزارش اداره کل بازرسی استان قزوین در این پرونده برخی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی قزوین و افرادی خارج از اداره به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل سند، اختلاس و ارتشاء از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفته اند و پرونده هنوز در مراحل ابتدایی است و تحقیقات بدون وقفه ادامه دارد.

قاسمی درپایان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، صرفا بر اساس قانون به پرونده ها رسیدگی می نماید و انتظار این است که اخبار مرتبط با این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری قزوین پیگیری گردد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت