Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییرات کنداکتور شبکه پنج مهیای حضور نسل جدیدی از مسابقه‌های زنده‌تلویزیونی می‌شود. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بعد از اتخاذ رویکرد به شدت مطالبه‌گر و نتیجه‌گرا در سری جدید برنامه چالشی "تهران 20" در شبکه پنج و تغییر ساختار برنامه "تهرانگرد" از یک مستند گزارشی به یک مجله رنگارنگ هفتگی و به روز از رویدادهای فرهنگی و زیبایی‌های تهران گرفته تا گردشگری، حالا در ادامه پوست‌اندازی شبکه پنج، نوبت به ویژه برنامه آسیایی "ورزشگاه" با دکوری جدید رسیده که هرشب ساعت 22 با اجرای علی انصاریان و مهدی واعظی با موضوع بازی‌های آسیایی 2019 روی آنتن این شبکه می‌رود و برنامه‌های جدید تالار گفتگوی "اختیاریه" و مسابقه "برخط شو" هم در لیست انتظار کنداکتور قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"اختیاریه" برنامه شبانگاهی شبکه پنج خواهد بود و مسابقه "برخط‌ شو"، بصورت زنده و با ساختاری کاملاً متفاوت و نو، امکان شرکت همزمان تعداد بی‌شماری از بینندگان را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی فراهم می‌کند که این اتفاق یک قدم رو به جلو، جدید و شاید شروع نسل جدیدی از مسابقات زنده در تلویزیون خواهد بود.

براساس شنیده‌ها، قالب گرافیکی جدید و متفاوتی هم برای این شبکه در حال طراحی است و تغییرات گسترده‌ای، همه اجزای گرافیکی این شبکه را در بر خواهد گرفت. پیش تولید برنامه صبحگاهی جدید این شبکه هم که از قرار معلوم جایگزین حوالی امروز می‌شود، با طراحی بلند پروازانه‌ای، از مدتی پیش آغاز شده و قرار است در آینده نزدیک شاهد یک مجله صبحگاهی جدید و پرانرژی در این شبکه باشیم.

رئیس شبکه پنج: "عطر عاشقی" یک برنامه ترکیبی امام زمانی می‌شودخبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| "سلبریتی‌ها" در شبکه پنج زیر ذره‌بین می‌روند

این‌ها فقط بخش‌هایی از سبد برنامه‌های جدید شبکه پنج هستند که خبرهایی از آنها به بیرون درز کرده است به این ترتیب، تلویزیون برای رونمایی از حال و هوای جدید شبکه سراسری پنج که همزمان شبکه پایتخت هم هست، آماده می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!

علی بهادری جهرمی گفت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانون در زمینه مقابله با بی حجابی نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

روزنامه کیهان نوشت:

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت طی گفت‌وگویی درخصوص اظهاراتی مبنی بر موکول کردن ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب به پذیرش بار مالی آن از سوی دولت، تاکید کرد: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً درخصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

وی افزود: دولت طبیعتاً با اقدامات حمایتی در حوزه‌های تبلیغی، ترویجی و فرهنگ‌سازیِ مقوله‌های مرتبط با حجاب و عفاف و حمایت از بنیان خانواده موافق است و بحثی در این‌زمینه وجود ندارد. درخصوص کلّیت لایحه عفاف و حجاب نیز قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرائی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضائی روشن است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و همچنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضائی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

وی عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات