Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (سه شنبه ۱۸ دی) در دیدار با امام جمعه فردوس اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور شرکت در مراسم تجلیل از خادمان و خیرین موکب مهدی موعود (عج) به فردوس سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی افزود: در اربعین امسال موکب مهدی موعود(عج) زیر نظر کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان فردوس در خدمات رسانی در دو بخش خدماتی و فرهنگی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام بسیار خوب درخشید.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های این موکب در شهر کاظمین در سال‌های گذشته توضیح داد: ارائه گزارش عملکرد این موکب به دبیر ستادعالی کانون‌های مساجد کشور موجب شد که ستاد اربعین در این مجموعه به صورت ویژه تشکیل و برخی از استان‌های دیگر نیز مقدمات برپایی موکب در مرز ایران و داخل کشور عراق را فراهم کنند.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار به بازدید دکتر ارزانی از روند خدمات دهی این موکب در شهر کاظمین ادامه داد: بحث وحدت بین موکب های عراقی و ایرانی با اهدای تندیس «الحسین یجمعنا» از سوی این موکب، اقدامی حائز اهمیت در اربعین امسال بود.

 

وی از امام جمعه فردوس دعوت کرد در مراسم تجلیل از خادمان و خیرین موکب مهدی موعود (عج) که ۲۱ دی ماه با حضور دکتر ارزانی برگزار می، شود، شرکت کند.

 

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» امام جمعه فردوس هم در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی موکب مهدی موعود (عج) در اربعین امسال، از حمایت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد خرسان جنوبی از کانون‌های شهرستان فردوس قدردانی کرد.

 

 

همچنین حجت الاسلام سبزه کار در دیدار با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس از کانون فرهنگی هنری موعود (عج) این شهرستان به عنوان یکی از افتخارات استان یاد کرد و گفت: جانمایی و اقدامات و برنامه های بسیار خوب این کانون در اربعین امسال بسیار شاخص و تاثیرگذار بود.

 

گفتنی است، همایش نکوداشت خیرین و خادمان موکب موعود (عج) فردوس جمعه ۲۱ دی از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ در تالار محراب فردوس برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی مجلس مراجع و علماء کرمان کلیسا مراجع دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی