Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوالفضل حجتی پور روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی و جایگاه آن در انجام کیفی امور، گفت: نیروی انسانی باتجربه بالاترین سرمایه هر مجموعه است که باید قدرشان را دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اصلاح و تربیت را یک موضوع مقدس دانست و افزود: کسی که قرار است یک امر مقدسی را انجام دهد نیاز به صیانت بیشتری دارد که امیدوارم این صیانت هم از طرف مدیران کل، معاونان، روسای ستادی و روسای زندان ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
اسماعیل نوروزی، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان زندان ها نیز نظارت بر نیروی انسانی را یکی از موضوع های مهم عنوان کرد و گفت :یکی از تکالیف مهم در حوزه مدیریتی توجه کافی به نیروی انسانی است که این کار می تواند از بسیاری لغزش ها که این سرمایه را تهدید می کند، جلوگیری کند.
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از عملکرد مدیرکل سابق زندان های استان اظهار داشت: موفقیت هر مدیر در گروی عمل به تکالیفی است که در حوزه سازمانی برای او معین کرده اند و این میسر نخواهد شد جز اینکه از تمام فرصت ها به منظور ارتقاء سازمان خود بهره برداری کند.
حجت الاسلام حکمت علی مظفری همچنین انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر را یکی از دغدغه های مهم این کلانشهر عنوان کرد و افزود: امیدوارم مدیرکل جدید زندان های استان به این موضوع مهم توجه خاصی داشته و پیگیری لازم در این خصوص را از اولویت های کاری خود قرار دهد.
وی تدوام و توسعه موضوعات فرهنگی و قرآنی در زندان های استان، توسعه برنامه های اشتغال در مجموعه زندان ها و استفاده از شرایط زندان باز و نیمه باز، جدیت در کاهش جمعیت کیفری را از جمله ضروریات دانست که نیاز به پیگیری جدی دارد.
حسن محمدیاری، مدیرکل جدید زندان های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، برنامه ها و سیاست های کاری خود را مطابق با برنامه ها و راهبردهای سازمانی عنوان کرد و افزود: برقراری تعامل بهتر بین مراجع قضایی، انتظامی و نظامی و همچنین دستگاه های اجرایی از جمله برنامه های مهم در طول خدمتگزاری در عرصه کاری و مدیریت زندان های استان است.
در این مراسم همچنین حکم انتصاب حسن محمدیاری به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان آذربایجان شرقی به وی تقدیم و از خدمات خشایار جمشیدی مدیر کل سابق تقدیر شد.
محمدیاری معاون اداره کل زندان های آذربایجان شرقی و مدیر کلی زندان های استان همدان را در کارنامه خود دارد.
3093/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان آذربایجان شرقی استان همدان حقوق زندان مراسم تودیع و معارفه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان