Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با حضور ۷۲۲ کاراته کا از ۸۱ کشور طی روزهای پنجم تا هفتم بهمن ماه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس برگزار خواهد شد و طی آن بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی و مجید حسن نیایی از استان قزوین نیز در معیت تیم ملی در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری و آسیابری نمایندگان استان در وزن 75 کیلوگرم هستند و میرزایی و حسن نیایی هم به ترتیب در اوزان 67 و 60 کیلوگرم به دعوت سرمربی تیم ملی و با مساعدت مالی هیات کاراته قزوین در این رویداد جهانی شرکت می کنند.

در میان کشورهای مدعی ژاپن با ۵۴ کاراته کا بیشترین شرکت کننده را دارد، فرانسه میزبان رقابت‌ها ۴۸ کاراته کا را ثبت نام کرده و اسپانیا به همراه مصر هم با ۲۸ شرکت کننده در رتبه سوم بیشترین شرکت کننده قرار دارند.

از کشورمان نیز ۲۵ کاراته کا ثبت نام کرده اند که از این تعداد تنها ۱۳ نفر به عنوان ملی پوشان منتخب فدراسیون راهی پاریس شده و سایر کاراته کاها در صورت اخذ روادید با هزینه شخصی اعزام می شوند.

ذبیح الله پورشیب، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، هامون درفشی پور، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و صالح اباذری در بخش مردان و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی و حمیده عباسعلی در بخش بانوان در لیگ جهانی کاراته وان به روی تاتامی می روند.

به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب ۷۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ یورو پاداش نقدی پرداخت می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت های لیگ سرمربی تیم ملی فرانسه مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند