Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تلاش است دستاوردهای انقلاب اسلامی را جهت شناخت بهتر از این انقلاب برای کودکان به تصویر بکشد. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، معصومه هادی ظهر امروز در دومین جلسه‌ی برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی همراه با «جذابیت‌های هنری و محتوای اثرگذار» از جمله شاخص‌های مهم کانون در ویژ‌ه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک اتفاقی نورانی است که عزت، سربلندی و کرامت را برای ما به ارمغان آورد.

 هادی ادامه داد: تلفیق زیبا و واقعی «ایرانی و اسلامی» به طور ویژه بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفته و با توجه به اینکه کانون پرورش فکری قبل از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده، می‌توان از آن به عنوان بهترین شاخص برای نشان دادن ابعاد این تلفیق ملموس استفاده کرد.

سردار نقدی: گرانی‌ها نتیجه بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب استایلام|خانواده‌های شهدا و ایثارگران حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب هستندآشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب از اهداف کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین بود

وی عنوان کرد: ما برای کودکان و نوجوانانی کار می‌کنیم که سال‌ها پس از پیروزی انقلاب به دنیا آمده‌اند و به همین دلیل وظیفه داریم تصویری زیبا از دستاوردهای انقلاب اسلامی به آنان ارائه و فعالیت‌های شاخص را همراه با امید به مخاطبان منتقل کنیم.

هادی  گفت: کتاب، مظهر دانایی و رسالت کانون پرورش فکری برای گسترش دانایی است  به همین دلیل باید در انجام فعالیت‌های دهه‌ی فجر این نکته‌ی مهم را مد نظر قرار دهیم و کودکان و نوجوانان را به حرکت در مسیر دانایی تشویق کنیم.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان