Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:08:49 GMT

جایگاه بین المللی کشتی همدان باید بازگردد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۲۸۱۸

محسن جهانشیر روز سه شنبه در دیدار با اعضای هیات کشتی استان همدان اظهار داشت: پشتوانه سازی خوبی در ورزش کشتی استان صورت نگرفته و توقع دارم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر نسبت به شکوفایی نخبه ها اقدام شود.
وی اضافه کرد: سطح انتظار ما از کشتی بالا و منطقی است چرا که در دهه 80 جزو بهترین های کشور در سطوح مختلف بین المللی بوده است و اکنون این جایگاه دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانشیر بیان کرد: کشتی همدان باید در رویدادهای جهانی و المپیک حضور مستمر داشته باشد و بتوانیم از سهم بسزایی در ترکیب تیم ملی برخوردار باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی نیاز به همدلی و تلاش بی وقفه دارد ضمن اینکه استعدادیابی باید اولویت اهداف هیات قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: امروزه کشتی همدان به افراد صاحب نظر و دلسوز نیاز دارد تا در فضای اتحاد و همدلی، تنها با هدف مشترک افتخار و موفقیت گام بردارند.
جهانشیر افزود: سایر هیات های ورزشی نیز باید همانند کشتی استعدادیابی را در اولویت قرار دهند چرا که همین استعدادها آینده سازان فردای ورزش استان هستند.
وی با بیان اینکه از ناملایمات نباید دلسرد شوید، گفت: باید برای پیشرفت و سربلندی کشتی استان همه با هم تلاش کنیم و از ناملایمات نباید دلسرد شد چراکه هدف ما باید سربلندی کشتی استان باشد.
در این نشست اعضای هیات کشتی استان همدان به بررسی اوضاع مالی و وضعیت فعلی این رشته ورزشی پرداختند.
هم اینک هشت هزار کشتی گیر و مربی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان همدان المپیک تیم ملی کشتی مدیرکل ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان