Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ سيد مجتبي موسوي، معاون فرهنگي و هنرهاي شهري سازمان زيباسازي شهر تهران با اعلام خبر انتشار فراخوان و دريافت بخشي از آثار بهارستان 98، گفت: اين دوره از رويداد بهارستان در سه بخش ديوارنگاري، هنرهاي محيطي و آذين‌بندي خلاق برگزار مي شود. 

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل سازمان زيباسازي شهر تهران، موسوي با تاکيد براينکه طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در اين دوره از بهارستان استفاده از رنگ در همه بخش‌ها به عنوان نکته اصلي درنظر گرفته‌شده‌است، افزود: رويکرد محوري رويداد بهارستان 98 توسعه رنگ در فضاهاي شهري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر برندسازی در راستای بهبود زیبایی بصری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد عباسزاده صبح پنجشنبه در جلسه کمیسیون زیباسازی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: از آنجایی که فضای شهری و زیبایی محلات و کوچه ها در رفتار نگرش شهروندان تاثیرگذار است دغدغه ما نیز این است تا فضای شهری به نحوی باشد تا حس آرامش به شهروندان انقال یابد.

وی با تاکید بر اینکه تا انتهای این دوره از شورا باید طرح جامع زیباسازی شهری به مرحله اجرایی برسد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهر اردبیل تصمیمات انجام شده در حوزه زیباسازی به صورت جزیره ای است و باید این رویکرد حذف شود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شایسته است در زیباسازی فضای شهری از صاحبان ایده و فکر بهره بگیریم و با استفاده از یک سند بالادستی از تصمیمات خلق الساعه در اجرای یک طرح جلوگیری کنیم.

عباس زاده با تاکید بر تلاش بر برندسازی و هویت بخشی به شهر اردبیل و داشتن یک نماد خاص نظیر کاشت یک نوع درخت و یا یک گیاه در فضای شهری اردبیل گفت: امیدواریم با اهتمام مدیران در حوزه برندسازی نیز گام هایی مهم و اساسی برداشته شود.

کد خبر 6101163

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه گردشگری بابرپایی نمایشگاه‌ صنایع‌دستی دربناهای تاریخی
  • شلختگی و بی نظمی‌های بصری در سطح شهر جمع آوری شود
  • احیا و بازپیرایی بوستان شهید باهنر در حال انجام است
  • کمیته نیازهای شهری در حوزه زیباسازی ایجاد شود
  • تمرکز بر برندسازی در راستای بهبود زیبایی بصری اردبیل
  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • ساختمان‌های چندکاربری؛ نیاز امروز شهرها
  • «نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» رونمایی شد
  • سامانه ایران دیتا و اطلس فرهنگی کشور رونمایی شد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود