Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان از عصر فردا درباره آبگرفتگی معابر و وقوع روان‌آب هشدار داد.

به گزارش ایلنا، جواد نخعی گفت: براساس اخطاریه جوی صادر شده، از فردا با نفوذ سامانه بارشی دیگری به استان ضمن وزش تند باد و گردو خاک (برخی نقاط کاهش دید افقی) افزایش ابر در منطقه، برای فردا عصر تا بعدازظهر پنج‌شنبه این هفته بارش باران با احتمال بارش برف در ارتفاعات و گاهی رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی افزود:  شدت بارش‌ها در مناطق شمالی استان همچون شهرهای فردوس، سرایان، قاین، بشرویه ، طبس و زیرکوه سبب وقوع روان‌آب، آبگرفتگی معابر عمومی و تشکیل مه در مناطق کوهپایه‌ای خواهد شد.

وی در خصوص تغییرات دمایی گفت: از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده روند تغییرات دما به طور محسوس کاهش می‌یابد و سرما و یخبندان شبانه در صبح شنبه هفته آینده به اوج خود خواهد رسید.

سرپرست گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی اقدامات لازم صورت گیرد.

در شبانه روز گذشته خوسف با حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سربیشه با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش باران بارش برف خراسان جنوبی سرما هواشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق در استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای مناطق مذکور ضمن افزایش ابر، رگبار باران محتمل است.

وی افزود: طی همین مدت در مناطق جنوب‌شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه‌غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۱۸.۴ و ۹.۴ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۴) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748359

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور