Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@03:40:17 GMT

دزد بدشانس تهرانی قبل سرقت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۳۶۸۸

حوادث رکنا: رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، با اشاره به دستگیری 2 سارق منزل در محله منیریه، گفت: این متهم در حال باز کردن در یک خانه خالی از سکنه بودند که دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "صادق ضرونی"، در تشریح این خبر ، گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محله منیریه بودند که 2 سارق را در حال باز کردن در یک خانه مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم که متوجه حضور ماموران شده بودند، با رها کردن تجهیزات و اموالی که همراه داشتند به سرعت متواری شدند که این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و در نهایت هر 2 تن با شلیک هوایی پلیس متوقف و خود را تسلیم کردند.

کلانتر محله ابوسعید، اظهار داشت: با توقف متهمان، هر 2 دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که طی بررسی ها و تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان این محدوده اعتراف کرده و اقرار کردند که با همدستی هم ضمن زاغ زنی و اطمینان از خالی بودن خانه ها اقدام به سرقت می کنند.

سرهنگ ضرونی، تصریح کرد: با اقرار متهمان به جرایم خود، هر 2 تن به کلانتری منتقل شده و اعترافات آنها ثبت شده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در پایان با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی هنگام خروج از منزل، گفت: در صورتی که شهروندان مجبور به ترک محل سکونت و منزل خود شدند، حتما موضوع را به یکی از همسایه های مورد اعتمادشان اطلاع داده و از تجهیزات ایمنی منزل مطمئن شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس محمد نظری : 30 مرد طلایاب هم زمان کشته شدند دختر به دنیا نیامده زن و شوهر جوان را به دادگاه کشاند / نفر سوم کی بود ! بلایی که طوفان شن بر سر کرمانی‌ها آورد + فیلم واکنش کیهان به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی عکس و فیلم باورنکردنی از اوراق یک خودرو در تهران / پلیس وارد عمل شد بیژن سمندر شاعر خاطر ساز خواننده های لس آنجلسی درگذشت +عکس عشق افلاطونی محمد را با یک گلوله از پای در آورد / دختر 24 ساله قاتل شد+ تصویر این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس شوکه شدن مرد یزدی از قبض یک میلیون تومانی تلفن ثابت + فیلم آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس جرم سرقت منزل اخبار حوادث سرقت متهم کلانتری شانس دستگیر شد عکس فیلم مرد ساعت آزار دختر تهرانی دختران مجلس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان