Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:53:32 GMT

مرکز درمان ناباروری لرستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۳۷۴۱

مرکز درمان ناباروری لرستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، استاندار لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان و ... افتتاح شد.

علی نادر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در این رابطه گفت: با توجه به آمار بالای ناباروری در استان ما، لازم است همه ساختار دست به کار شوند و تدبیری اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به پشتوانه علمی جهاد دانشگاهی و وجود پژوهشگاه رویان، اقدام در این حوزه از سوی جهاد دانشگاهی لرستان آغاز شد، تصریح کرد: بنیاد برکت و استانداری لرستان هم کمک خیلی خوبی کردند و در نهایت امروز مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان افتتاح شد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با تاکید بر اینکه این مرکز ناباروری از مراکز درجه یک کشور است و در آینده نزدیک به یکی از برندهای کشور تبدیل خواهد شد، افزود: می توانیم حجم عظیمی از زوج های نابارور را در این مرکز پذیرش کنیم، حتی از استان های ایلام،  خوزستان، همدان و دیگر استان های همجوار نیز ظرفیت پذیرش داریم.

دهقانی با اشاره به اینکه به روز ترین تجهیزات و نیروی انسانی با تجربه و تحصیلکرده را در این مرکز در اختیار داریم، ادامه داد: قرار بود زودتر این مرکز را راه اندازی کنیم اما گرانی ها کار ما را به تعویق انداخت و از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی یادآور شد: ۱۱ میلیارد تومان اعتبار صرف ایجاد مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان شده است.

کد خبر 4507622

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی خرم آباد درمان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب