Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:58:20 GMT

17 نفر از عوامل تیراندازی در ماهشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۴۱۴۰

رکنا: فرماندار بندر ماهشهر گفت: در پنج روز گذشته 17 نفر از عوامل اصلی تیراندازی در این شهرستان شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، محسن بیرانوند روز سه شنبه با اشاره به تشدید برخورد با عوامل تیراندازی در این شهرستان اظهار داشت:از ابتدای سالجاری تاکنون 74 مورد تیراندازی در سطح این شهر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کشف 135 قبضه اسلحه جنگی و شکاری طی امسال در این شهرستان خبر داد و گفت:در این مدت 125 نفر نیز در ارتباط با تیراندازی در بندر ماهشهر دستگیر و روانه زندان شدند.

بیرانوند بیان داشت: بر اساس بررسی انجام شده، بیشترین تیراندازی در شهرستان ماهشهر مربوط به درگیری مسلحانه بین 2 طایفه بوده که شناسایی و دستگیری عوامل آن همچنان ادامه دارد.

وی گفت:با وجود وساطت بزرگان و ریش سفیدان این 2 طایفه همچنان به درگیری ادامه داده از این رو برای کنترل اوضاع نیروی انتظامی وارد عمل شده است.

فرماندار ماهشهر افزود: بخشی از تیراندازی ها در سطح شهر مربوط به مراسم عروسی و سوگواری است، که طبق مصوبه شورای تامین در صورت ادامه این روند و تا شناسایی عوامل تیراندازی داماد و پدر داماد در مجالس عروسی و نیز صاحب مجلس عزا بازداشت می شوند.

تیراندازی در مجالس شادی و عزا به یک معضل جدی در استان خوزستان تبدیل شده که تاکنون مرگ تعدادی را رقم زده است.

شهروندان ماهشهری و بندر امام از صدای شلیک اسلحه به ویژه در ساعات شب به تنگ آمده و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عوامل این تیراندازی ها شدند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس مرگ عجیب پسر 11 ساله با بوی ماهی سرخ کرده + عکس شوکه شدن مرد یزدی از قبض یک میلیون تومانی تلفن ثابت + فیلم واکنش کیهان به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی دختر به دنیا نیامده زن و شوهر جوان را به دادگاه کشاند / نفر سوم کی بود ! کشف جسد تکه تکه شده زن جوان در صندوق عقب خودرو شوهرش ! نادر 6 عضو خانواده اش را قتل عام کرد / او می گوید بی غیرت نیستم + عکس رویا شبیه شدن به بازیگران هالیوددی دختر جوان تهرانی را مثل زامبی ها کرد این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران بلایی که طوفان شن بر سر کرمانی‌ها آورد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان اخبار حوادث تیراندازی فرماندار بازداشت شناسایی ماهشهر عکس فیلم مرد ساعت پسر سیرجانی آزار دختر تهرانی دختران مجلس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است

مسیر آبادان-ماهشهر بر اثر سقوط ۷ دکل فشار قوی برق در جاده مسدود شد.

به گزارش ایسنا، شهروندان از تردد در مسیر بندر امام- شادگان به آبادان تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند