Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@21:33:27 GMT

جدیدترین تکنولوژی کانال های فلکسیبل شرکت STI

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۴۱۶۲

جدیدترین تکنولوژی کانال های فلکسیبل شرکت STI

رپورتاژ خبری / شرکت سامان تهویه ایرانیان (STI)در سال 1387 تاسیس گردید و در زمینه تامین و تولید (عایق های الاستومری STI Flex، کانال های خرطومی فلکسیبل STI، کانال های پیش ساخته گالوانیزه صنعتی STI، عایق های صوتی TI ، چسب های دو طرفه سلولوزی و نخدار مسلح و روکش های آلومینیومی 170 میکرون شروع به فعالیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در طول یک دهه فعالیت خود با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و نیز بهرمندی از استعداد های درخشان جوانان کشور توانسته به عنوان بزرگترین تولید کننده کانال های فلکسیبل خرطومی انتقال هوا و کانال های گالوانیزه چهارگوش پیش ساخته صنعتی STI شناخته شود.

هم اکنون نام STI در صنعت (عایق و کانال) به نیکی می درخشد و این درخشندگی حاصل نیروی ماهر و مجرب در این شرکت بوده است.

محصولات شرکت سامان تهویه ایرانیان دارای گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، UL certificate ،SGS Certificate، ASTM  Certificate می باشد.

محصولات شرکت سامان تهویه ایرانیان با برند STI، در داخل و کشورهای همسایه مورد استقبال واقع شده و در مدت 10 سال فعالیت این شرکت، با توکل به پروزدگار و نیز اعتقاد به کار گروهی  و سخت کوشی مدیریت و همکاران این مجموعه مسیر پر فراز و نشیب تولید را طی کرده و در این مدت با تلاش مثال زدنی مدیران و کارکنان لایق شرکت موفق به تامین نیاز بیش از هزاران پروژه در نقاط مختلف کشور عزیزمان شده است.

دفتر مرکزی و فروش شرکت سامان تهویه ایرانیان  واقع در سعادت آباد تهران و محل کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد می باشد. محصولات شرکت STI عبارتند از عایق های الاستومری STI Flex، کانال های فلکسیبل خرطومی STI، کانال های گالوانیزه صنعتی STI، عایق های صوتی STI، چسب های دوطرفه سلولوزی، چسب مسلح نخدار STI و روکش آلومینیومی 170 میکرون مسلح نخدار.

عایق های الاستومری STI FLEX:

عایق های فوم الاستومری STI FELX  جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی و قدیمی می باشد و دارای ضریب انتقال حرارت و دارای کلاس حریق C  مطابق استاندارد مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی است.

عایق های الاستومری STI FLEX از نوع NBR/PVC  بوده و در دو نوع لوله ای و رولی تامین می گردند.

عایق های لوله ای STI FLEX: عایق های لوله ای از سایز "8/5 تا سایز " ½ 3 و با ضخامت های 10، 13 و 19 میلیمتر قابل ارائه می باشد. عایق الاستومری لوله ای STI FLEX  جهت عایق کاری کلیه لوله های مسی، فولادی، پنج لایه با کاربرد وسیع و مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله تهویه مطبوع، ساختمان، نفت، گاز، پتروشیمی، غذایی، بهداشتی، بیمارستانی، شیمیایی، خودرو و ... می باشد.

عایق های رولی STI FLEX: عایق الاستومری رولی STI FLEX جهت عایق کاری کانال ها، مخازن، لوله های سایز بالا ("4 به بالا)، و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرند.

در اکثر پروژه ها به علت ضربات مکانیکی و برخورد اشیای نوک تیز قبل از اتمام پروژه صدمات بر روی عایق ها وارد می گردد که شرکت سامان تهویه ایرانیان STI جهت رفع این گونه مشکلات بر روی عایق های الاستومری لوله ای و رولی خود در محل کارخانه به فراخور پروژه از روکش های آلومینیومی مسلح نخدار استفاده می نماید تا از صدمات احتمالی در امان باشند.

کانال فلکسی خرطومی STI:

در بسیاری از پروژه ها، پس از نصب تاسیسات مکانیکی نظیر لوله های آب باران، فاضلاب، لوله های تاسیساتی، کانالهای هوا و ... در سقف کاذب؛ فضای بسیار محدودی برای اتصال دریچه به کانال وجود دارد. این امر موجب افزایش روز افزون درخواست برای کانال فلکسیبل خرطومی گردیده است. این شرکت برای نخستین بار در ایران، در راستای انتقال تکنولوژی روز دنیا، کانال فلکسیبل خرطومی از سایز"3 تا "24 تولید و به بازار های داخلی و خارجی ارائه نمود.

کانال های فلکسی STI دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و در انواع عایق دار و ساده تولید می گردند. ظرفیت تولید کانالهای فلکسی، روزانه 4000 متر طول می باشد.

انواع لوله فلکسی های STI عبارتند از کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک، کانال فلکسیبل با عایق پلی استر فشرده، کانال فلکسیبل برزنتی، کانال فلکسیبل کومبی، کانال فلکسیبل آلومینیومی و کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه.

کانال های گالوانیزه صنعتی STI:

از دیگر محصولات تولیدی شرکت سامان تهویه ایرانیان کانال های صنعتی گالوانیزه چهارگوش (Super Seven) می باشد. این دستگاه روش سنتی و دستی را کنار گداشته و رنسانسی را در صنعت کانال های هوا در پروژه های ساختمانی و صنعتی از خود به یادگار می گذارد.

طراحی و ساخت کانالهای گالوانیزه صنعتی بر اساس استانداردهای ASHRAE و SMACNA صورت می گیرد.

شایان ذکر است فقط 50 سری از این نوع دستگاه پیشرفته ساخت کانال به صورت صنعتی تمام اتوماتیک در دنیا وجود دارد و تمامی اشکال از قبیل (راسته، سه راهی، رانویی، شلواری و... ) به صورت تمام اتوماتیک ساخته می شود.

از نکات قابل تامل که در نمایشگاههای بین المللی نظر بیشر کارشناسان مطرح کشور را جلب کرده را می توان  به یکپارچه بودن کانالها اشاره کرد با فلنج  TDF اشاره کرد.  این نوع روش ساخت کانال، نیازی به فلنج آهنی نداشته و هوا بندی در سطح بسیار بالایی (نزدیک به 100%) انجام می شود. شرکت STI این توانایی را دارد تا به فراخور پروژه ها روزانه تا 2000 مترمربع کانال پیش ساخته گالوانیزه تمام صنعتی را تولید نماید. همچنین این شرکت می تواند به عنوان مشاور، طراح و پیمانکار نصب در داخل پروژه فعالیت داشته باشد و تمامی روند از طراحی تا اجرا را به عهده گیرد.

خاطر نشان می شود شرکت STI در حال حاضر دارای چندین پروژه کانال پیش ساخته صنعتی می باشد که می توان به پروژه بیمارستان 1000 تختخوابی در حال ساخت شریعتی (بزرگترین بیمارستان خاورمیانه)، بیمارستان یافت آباد، بیمارستان ملارد، بیمارستان شهر قدس، مجتمع مسکونی شهید خرازی (بزرگترین مجتمع مسکونی کشور)، بیمارستان سوانح سوختگی سمنان و مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان اشاره نمود.

عایق های صوتی STI

عایق صوتی STI در دو نوع دو رو صاف و عایق صوتی شانه تخم مرغی عرضه می گردند.

عایق های دو رو صاف رولی STI: عایق های رولی شرکت سامان تهویه ایرانیان با آخرین متد روز دنیا تولید می شود و می تواند اغلب صدا های هوابردی منازل مسکونی را پوشش دهد؛ مشکلاتی که بسیاری از منازل مسکونی درگیر آن هستند و در اثر سبک سازی و ساخت و ساز غیر اصولی و غیر فنی توسط افراد غیر حرفه ای صورت می پذیرد و مشکلات متعددی را به وجود می آورند. عایق های صوتی STI به صورت رولی بوده و با ضخامت کمی که دارند می توانند کمک شایان توجهی را در عرصه ساختمان سازی ایجاد نماید. این نوع از عایق ها به صورت سلول بسته می باشند و می تواند صدا های با سرعت بالا را در خود جذب و مانع از عبور صداهای هوابردی نظیر صحبت کردن، معاشرت کردن و... شوند.

عایق صوتی شانه تخم مرغی STI:

عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI در ابعاد 2*1 متر مربع می باشد و در اغلب کارخانجات صنعتی، سالن های تولیدی، دیزل ژنراتور ها و پمپ های آب منازل مسکونی، استودیوهای ضبط موزیک، سالن های سینما و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است تمامی عایق های صوتی شرکت STI دارای کلاس حریق، ضد آب و دارای جذب صدای بالای هستند و به علت داشتن چسب به راحتی نصب و اجرا می گردند.

چسب های دوطرفه سلولوزی و نخدار مسلح STI:

از دیگر محصولات شرکت سامان تهویه ایرانیان (STI) چسب های دوطرفه سلولوزی و نخدار مسلح که کاربرد گسترده ای در صنعت دارد.

چسب های دو طرفه (STI) عمدتا در صنایع کیف و کفش، ساخت قطعات الکتریکی، ساخت قطعات کامپیوتر، صنایع بهداشتی، تولید آلبوم دیجیتال، صنایع کارتن سازی، تولید لباس های پزشکی، ساخت قطعات فومی اتومبیل و ... کاربرد دارند.

چسب های دوطرفه STI به صورت رول می باشند و دارای ابعاد 102×200 می باشند. ضخامت چسب های دو طرفه سلولوزی 100 میکرون و چسب های دو طرفه نخدار 80 میکرون می باشند.

روکش های آلومینیومی 170 میکرون مسلح نخدار STI:

شرکت سامان تهویه ایرانیان تامین کننده روکش های آلومینیومی 170 میکرون مسلح نخدار می باشد که بصورت رول 102*200 متر مربع می باشد. از این نوع روکش آلومینیومی جهت محافظت و پوشش عایق های الاستومری رولی و لوله ای در برابر صدمات ناشی از ضربه یا شرایط محیطی استفاده می شود.

·         

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند