Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها فضای فوتبال به حدی مسموم شده که نه منافع باشگاه‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس مهم است و نه اتحاد ملی و شادی مردم، بلکه تنها موضوع مهم نفع شخصی است که حتی مربیان نامداری مثل کی‌روش و برانکو را بازیچه قرار داده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  بعد از پیروزی شیرین تیم ملی ایران مقابل یمن کارلوس کی‌روش بار دیگر و در کمال تعجب به همتای خود در پرسپولیس تاخت؛ اما موضوع زمانی مشکوک می‌شود که اظهارات برانکو را می‌خوانیم و مشخص می‌شود سرمربی سرخپوشان حرف کنایه آمیز و یا تحریک کننده‌ای نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال دو سوال مهم در این میان پیش می‌آید: 1-چه کسی اظهارات برانکو را اشتباهی برای کی‌روش ترجمه کرده و به سرمربی تیم ملی آدرس غلط داده است؟ 2-هدف خبرنگاری که پس از بازی یمن از کی‌روش درمورد صحبت‌های برانکو سوال پرسید تا سرمربی تیم ملی را وادار به واکنش کند، چیست؟



با بررسی و پاسخگویی به دو سوال فوق تا حد زیادی مشخص می‌شود مقصر درگیری‌های لفظی کی‌روش و برانکو چه کسانی هستند؛ لازم بذکر است فضا به حدی مسموم شده که نه منافع باشگاه‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس مهم است و نه اتحاد ملی و شادی مردم، بلکه تنها موضوع مهم نفع شخصی است که حتی مربیان نامداری مثل کی‌روش و برانکو را بازیچه قرار داده و هواداران فوتبال را مورد تمسخر قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا اختلاف کی روش و برانکو تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی