Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی زراعتچی ظهر سه شنبه در آئین روز پرستار، گفت: جامعه پرستاری همواره در راستای توسعه حوزه بهداشت و درمان استان فعال بوده و در این زمینه خدمات زیادی به حوزه بهداشت داشته است.

وی از فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ پرستار در زنجان خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر ۳ موسسه  مراقبت از بیمار در منزل، در زنجان آماده بهره‌برداری است و اجرای این طرح گامی مؤثر در کاهش بار بیمارستانی است که فرهنگ‌سازی میان مردم و پرستاران را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان علوم پزشکی استان  زنجان گفت: کاهش زمان بستری بیماران در بیمارستان، کاهش هزینه های درمانی و کاهش عفونت‌های بیمارستانی از مزایای طرح مراقبت بیماران در منزل است. 

زراعتچی تأکید کرد: آسایش روانی و نیز کاهش هزینه‌های درمانی نسبت به بستری شدن در بیمارستان از دیگر فواید طرح مراقبت در منزل است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و با توجه به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده، رضایتمندی بیماران از جامعه پرستاری بهتر شده و روز به روز بهتر خواهد شد. 

کد خبر 4507341

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی