Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:46:07 GMT

مازندران| محمود فکری به نیمکت نساجی نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۴۳۹۲

مازندران| محمود فکری به نیمکت نساجی نزدیک شد

فکری برای حضور روی نیمکت تیم نساجی مازندران باید رضایت تیم فعلی خود یعنی شاهین بوشهر را جلب کند. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقائم‌شهر،از امروز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور محمود فکری کاپیتان اسبق تیم استقلال تهران روی نیمکت نساجی مازندران در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق تیم نساجی مازندران که در سال‌های گذشته سرمربیگری نساجی‌چیان در لیگ یک را در کارنامه داشته است برای بازگشت به تیم استان خود باید مجوز خروج از تیم شاهین بوشهر را بگیرد که با مشکلاتی که تیم بوشهری از نظر مالی داشته است کار بسیار دشواری به نظر نمی‌رسد.

محمود فکری که در حال حاضر سرمربی تیم شاهین بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بوده، تمایل زیادی به بازگشت به قائم‌شهر و سرمربی‌گری در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و گفته می‌شود که مالکلن باشگاه نساجی نیز دو روز به محمود فکری وقت داده که کارهای مربوط به فسخ قرارداد با تیم بوشهری را انجام دهد و برای پیوستن به تیم پرطرفدار نساجی مازندران به جمع بندی برسد.

نساجی به دنبال جذب یک مهاجم آفریقایی/ منشا در لیست نکوناممازندران| لیست بلند بالای نکونام به باشگاه نساجی ارائه شدمازندران| بازگشت نکونام انگیزه بازیکنان تیم نساجی را چند برابر کرد

در چند روز اخیر نام‌های زیادی همچون مجید جلالی، فیروز کریمی و یا حتی محمد تقوی سرمربی مازندرانی و حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز نیز برای هدایت تیم نساجی مازندران در ادامه فصل مطرح شده بود اما همه اینها بستگی به نظر مالکان باشگاه دارد و باید دید آنها چه تصمیمی را برای انتخاب سرمربی در ادامه فصل اتخاذ خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری

ممکن است فن بومل جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | مارک فن بومل، سرمربی هلندی و 47 ساله رویال آنتورپ بلژیک یکی از گزینه های هدایت میلان به حساب می آید.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیممویچ تاثیر زیادی بر انتخاب سرمربی بعدی میلان خواهد داشت چراکه کاردیناله، مالک این باشگاه ایتالیایی به مرد سوئدی اطمینان کامل دارد. یک نام جدید به گزینه های هدیات روسونری اضافه شده و آن هم کسی نیست جز مارک فن بومل. سرمربی کنونی آنتورپ که در سال 2011 هم تیمی ابراهیموویچ در میلان فاتح اسکودتو (تحت هدایت الگری) بود، به دلیل توانایی استفاده از حداکثر پتانسیل بازیکنانش مورد توجه سران دیاوُلو قرار گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها