Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور مدیر کل حوزه ریاست سازمان،رییس و دبیر این ستاد و مسئولان مسابقات طلاب، دانش آموزان و نابینایان و کمیته های مختلف این ستاد از جمله کمیته نظارت، پشتیبانی ، فرهنگی و محتوایی، دعوت و تکریم، تبلیغات، حراست، مدعوین ویژه، تشریفات و بین الملل، فنی و داوری و کمیته هماهنگی امور بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در ابتدای این نشست در سخنانی گفت:پیشتر جلسه های دیگری با حضور مسئولان قبلی کمیته ها به منظور آسیب شناسی مسابقات برگزار شده و ما تا تاریخ هفدهم فروردین ۸ جلسه خواهیم داشت که در ۴ جلسه از این ۸ جلسه دکتر خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه هم حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین کمیته های مختلف ستاد، یادآور شد: مسابقات بین المللی قرآن کریم سالهاست که برگزار می شود و این دوره سی و ششم آن است و ما بعد از این همه سال این اجازه را نداریم که به خاطر ملاحظات شخصی یا سازمانی یا سایر مسایل در فراهم آوردن مقدمات برگزاری این مسابقه کوتاهی کنیم.

وی در ادامه به تبیین آخرین تحولات و هماهنگی های انجام شده در ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن پرداخت.

نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با ارائه گزارش توسط مسئولان مسابقات طلاب، دانش آموزان و نابینایان و مسئولان کمیته های مختلف این ستاد به کار خود پایان داد.

گفتنی است، سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ۱۹ الی ۲۶ فروردین سال آتی در تهران برگزار می شود.

کد خبر 4507605

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت های قرآنی قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی