Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایران با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان گفت: فضای مجازی صحنه جنگ دشمنان نظام علیه ارزش‌های دینی است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام«مصطفی رستمی» در نشست استادان معارف اسلامی دانشگاه‌های یزد با اشاره به نقش دانشگاهیان در نهادینه ارزش‌های دینی و انقلاب، ‌اظهار کرد: نسل جوان که بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، بعضا در معرض آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شناسایی راه‌های جلوگیری از نفوذ استکبار در فضای مجازی را ضروری دانست و افزود:‌ خانواده از جمله عنصرهای مهم در مقابله با آسیب های فضای مجازی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور،‌گفت: برنامه ریزی کارشناسی و منسجم با در نظر گرفتن تمام جوانب و ظرفیت‌های موجود از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای مقابله در جنگ نرم است.

حجت الاسلام رستمی تدوین و اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی را یکی از رسالت‌های دانشگاه در این حوزه دانست و بیان کرد: جلسات مختلف با موضوع معارف اسلامی ویژه نسل جوان در دانشگاه‌ها و اماکن عمومی برگزار شود.

این مسئول بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمنان تمام افراد جامعه به ویژه اساتید دانشگاه باید به طور جدی وظایف خود را انجام دهند .

وی در پایان با بیان این که در حال حاضر ۳۰ استاد رشته معارف اسلامی عضو هیأت علمی دانشگاه‌های یزد هستند، گفت: پاسخ به شبهات دینی از دیگر ضرورت‌‎های اجرایی در این حوزه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه یزد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد