Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آزاد شدن 4 متهم بازداشت شده در پرونده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با تبدیل قرار بازداشت موقت و تودیع وثیقه خبر داد.

به گزارش رکنا، قاسمی در خصوص صدور قرار وثیقه برای متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین اظهار کرد: همان‌طور که رییس‌کل دادگستری استان نیز در اخبار قبلی اعلام کرده است که در صورت تکمیل تحقیقات مقدماتی طبق مقررات قانونی نسبت به صدور قرار تأمین مناسب برای متهمان بازداشت‌ شده، اقدام خواهد شد به همین دلیل بازپرس پرونده پس از تحقیق، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات متهمان نسبت به فک قرار قبلی و تبدیل آن به‌قرار وثیقه اقدام کرد که متهمان پس از تودیع وثیقه آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن اینکه برای دو نفر از مدیران، قرار نظارت قضایی مبنی بر عدم حضور آنها در محل کار صادر شده است.

دادستان مرکز استان قزوین بیان کرد: حسب گزارش اداره کل بازرسی استان قزوین در این پرونده برخی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی قزوین و افرادی خارج از اداره به اتهامات تضییع حقوق بیت‌المال، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل سند، اختلاس و ارتشا از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرارگرفته‌اند، پرونده هنوز در مراحل ابتدایی است و تحقیقات بدون وقفه ادامه دارد.

قاسمی تأکید کرد: دستگاه قضایی استان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، صرفاً بر اساس قانون به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و انتظار این است که اخبار مرتبط با این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری قزوین پیگیری شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمله شبانه به ژیلا پورایرانی در تبریز ! / سگی را با داغ اتو کشتند!+عکس تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس عکس و فیلم باورنکردنی از اوراق یک خودرو در تهران / پلیس وارد عمل شد فیلم وحشتناک از شکنجه نوزاد با دهان بسته در بیمارستان+ تصاویر نادر 6 عضو خانواده اش را قتل عام کرد / او می گوید بی غیرت نیستم + عکس شوکه شدن مرد یزدی از قبض یک میلیون تومانی تلفن ثابت + فیلم محمد نظری : 30 مرد طلایاب هم زمان کشته شدند واکنش کیهان به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی بلایی که طوفان شن بر سر کرمانی‌ها آورد + فیلم مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی قانون اخبار حوادث پرونده متهم قزوین کل قرار وثیقه عکس فیلم ساعت مرد آزار دختر تهرانی پسر سیرجانی دختران مجلس پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا