Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: با توجه به شرایط و نگاه ویژه به خوزستان اکنون ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات در دو زمینه اشتغال و مسکن برای مدد جویان کمیته امداد تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۸ دی ماه، باجلان در نشست تخصصی ادارات کمیته امداد خوزستان که با محوریت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اهداف این نشست، اظهار کرد: در نظر داریم فرهنگ پرداخت قرض الحسنه اسلامی نمونه را در کشور ترویج دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نظر داریم به نیازمندان با کمترین تشویقات اداری وام قرض الحسنه واقعی بدون دریافت کارمزد را پرداخت کنیم.

باجلان در پاسخ به این پرسش که تا کنون چند نفر را در بحث اعطای تسهیلات تحت پوشش خود قرار دادید، بیان کرد: در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۷ حدود به  ۱۹۵ هزار نفر با اعتباری حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در زمینه کارگشایی در جهت پرداخت وام های جهیزیه، درمانی و سایر نیازمندی های افداد مددجو در سطح کشور و برای بیش از ۷ هزار خانوار با ۳۷ میلیارد تومان وام در خوزستان اقدام کرده ایم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: پرداخت وام های اشتغال در راستای توانمند سازی و سیاست هایی که کمیته امداد وضع کرده برای مددجویانی است که می خواهند از این خدمات  استفاده کنند.

وی درباره دیگر اهداف این نشست عنوان کرد: بخش دیگری از این تسهیلات  با مبلغ ۱۵۰ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵۰  میلیارد تومان به ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان  اختصاص  پیدا می کند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد  ولایت خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته با توجه به شرایط اقتصادی کشور حدود ۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی پرداخت کردیم.

وی تاکید کرد: در سفر به خوزستان با تاکید ریاست کمیته امداد کشور،  ۱۵ میلیارد تومان  وام اشتغال و ۱۵ میلیارد تومان وام مسکن تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه با توافق مدیران استان به ۳۰۰۰ خانوار شناسایی شده پرداخت شود، در صورت افزایش ظرفیت به ۲۰ میلیارد تومان نیز افزایش خواهد یافت.

باجلان در خصوص عملکرد استان خوزستان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: با توجه به تعاملی که مدیر عامل استان و همکارانشان دارند، جزو استان های خیلی خوب ما هستند، برای اینکه بدانید ما چقدر در کار خود موفق بوده ایم، باید از مددجویان ما بپرسید میزان رضایت آنها درصد موفقیت ما را نشان می دهد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان خوزستان اشتغال دی ماه قرض الحسنه کمیته امداد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان