Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@21:24:09 GMT

پیکر امام جماعت مسجد جامع صفا تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۶۱۳۹

پیکر امام جماعت مسجد جامع صفا تشییع شد

پیکر امام جماعت مسجد جامع صفا با حضور جمعی از مردم و حوزویان، تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب علوی؛ امام جماعت محترم  مسجد جامع صفا صبح امروز سه شنبه 18 دیماه 1397 در میان خیل جمعیت نمازگزاران این مسجد و جمعی دیگر از مردم، برگزار شد.

 

پیکر آن مرحوم پس از تشییع از محل مسجد جامع صفا و ادای نماز برآن به امامت آیت الله صدیقی در میدان آیینی امام حسین (ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب علوی به مدت 30 سال امامت جماعت مسجد جامع صفا را بر عهده داشت که در این ایام برنامه هایی چون توسعه بنای مسجد و تربیت جوانان انقلابی انجام شد تا این مجموعه تبدیل یه کانون تعلیم و تربیت بسیاری از جوانان شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش استان گلستان کانون های مساجد اردبیل مجلس مراجع و علماء مراجع آیت الله سید حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آئین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال