Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، شرکت هواپیماسازی بوئینگ بزرگترین موتور فن جت را در بزرگترین هواپیمای دو موتور جهان یعنی «۷۷۷X» نصب کرده است. تصاویر منتشر شده نمونه اولیه این هواپیما را در واحد رنگتون واقع در واشنگتن نشان می دهد که مجهز به موتور «General Electric GE۹X» است. این هواپیما در ۲۰۱۹ میلادی به طور آزمایشی پرواز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه اولیه بویینگ ۷۷۷X از سال ۲۰۱۷ میلادی در حال ساخت است. این شرکت تصمیم دارد دو نسخه از این هواپیمای دو موتوره با بدنه پهن را بسازد. قرار است این موتور با توجه به فناوری و نوآوری های بویینگ ۷۷۷ و ۷۸۷ Dreamliner ساخته شود. این هواپیما می تواند در مسیرهای بین قاره ای مانند نیویورک به سنگاپور فعالیت کند.

قیمت پایه این هواپیما از ۳۵۰ میلیون دلار شروع می شود و نسخه های ۸-۷۷۷ و ۹-۷۷۷ می توانند ۱۶۱۱۰ کیلومتر را طی کنند.

همچنین گنجایش هواپیما بین ۳۵۰ تا ۴۲۶ مسافر است. طول بال هواپیما نیز ۷۲ متر اعلام شده است.

این هواپیما با دو موتور توربوفن جتGE۹X پرواز می کند. تیغه های فن وقاب آن با پرینتر سه بعدی ساخته می شود و به این ترتیب از وزن موتور کاسته و در عوض قدرت و اندازه آن افزایش یافته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بوئینگ بویینگ ۷۷۷X

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد