Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@14:19:19 GMT

پایان فعالیت باند مخوف 10 نفره در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۶۲۷۵

رکنا:معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه از دستگیری 10 سارق حرفه ای وسایل داخل خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: این متهمان به بیش از 100 فقره سرقت و فروش اموال مسروقه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "شمس الدین میرزکی"در این باره اظهار کرد: با ارجاع چند فقره سرقت خودرو در محدوده های شرق و مرکز تهران، مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروها ، قطعات و لوازم داخل آن را سرقت و سپس خودرو ها را در مناطق مختلف تهران، رها می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که سارقان پس از سرقت، خودرو ها را به باغی در شهرستان بومهن منتقل می کردند، ادامه داد: در تحقیقات میدانی مخفیگاه سارق اصلی و 2 همدستش در همان محدوده شناسایی و ماموران موفق شدند با گرفتن نیابت قضائی، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه از آن محل ها کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان اعتراف کردند که خودروها پس ار سرقت توسط 4 همدست دیگر از طریق مالخران اموال مسروقه و سایت های فضای مجاری می فروختند، بیان داشت: در این تحقیقات پلیسی 3 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

سرهنگ میرزکی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان تعداد 216 قلم کالا مسروقه از قبیل:ECU ، صفحه کیلومتر انواع خودروهای داخلی ، پخش خودرو، باند ، پمپ آب ، سرسیلندر ، ابزارآلات صنعتی ، دستگاه های برش و .... کشف شد، و متهمان به بیش از 100 فقره سرقت و فروش قطعات مسروقه با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: با شناسایی 25 تن از مال باختگان متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد غیرتی مزاحم یک زن را در تهران اشتباهی شکنجه داد! / زن او را نمی شناخت! حمله شبانه به ژیلا پورایرانی در تبریز ! / سگی را با داغ اتو کشتند!+عکس تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران فیلم وحشتناک از شکنجه نوزاد با دهان بسته در بیمارستان+ تصاویر شوکه شدن مرد یزدی از قبض یک میلیون تومانی تلفن ثابت + فیلم عکس و فیلم باورنکردنی از اوراق یک خودرو در تهران / پلیس وارد عمل شد مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت پلیس اخبار حوادث خودرو باند تهران سرقت خودرو اموال مسروقه عکس فیلم ساعت مرد آزار دختر تهرانی پسر سیرجانی دختران مجلس پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک