Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایلنا، پروین فرشچی در سمپوزیوم جایگاه و نقش دانشگاه‌ها و مراکز علمی در تحقق برنامه ششم توسعه کشور که با حضور احمدعلی کیخا و حمید چیت‌‌‌چیان و جمعی از استادان دانشگاه در دانشکده علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: اولویت‌‌بندی اقدامات و تعهدات برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کشور با توجه به محدودیت‌های اعتباری و زمانی، تدوین برنامه عملیاتی مطابق با قوانین و برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کشور و تعیین جایگاه حقوقی دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی کشور در خصوص نمک‌‌زدایی از آب دریا را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت بسترسازی به منظور ایجاد کنسرسیوم نمک‌زدایی، پهنه‌بندی فضایی به منظور جانمایی صحیح آب شیرین‌کن‌ها و ارایه جامع عملکرد کارگروه‌های پنجگانه سمپوزیوم در نشست آتی تاکید کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تصمیم‌گیری برای این مقوله را با توجه به ابعاد گوناگون فنی، تخصصی، اقتصادی و اجتماعی نیازمند جلسه دیگری دانست و اظهار داشت: می‌توان این جلسه را با حضور وزارت نیرو با میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پروین فرشچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان