Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد ستاری ظهر سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های در دست اجرای سازمان بهزیستی تصریح کرد: با تامین منابع مالی مورد نظر پروژه اورژانس اجتماعی اردبیل در سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به تاکید سازمان بهزیستی، فعال سازی و افزایش توانایی‌های اورژانس اجتماعی در کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی موثر واقع شده و می‌تواند زمینه‌ساز مدیریت و ساماندهی بسیاری از بزهکاری‌های شایع در جامعه را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به دیگر پروژه‌های در دست اجرای سازمان بهزیستی در استان اردبیل اشاره کرد و توضیح داد: مرکز توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت خیرین در دست احداث بوده و تاکنون فاز نخست آن به بهره‌برداری رسیده است.

ستاری از تحت پوشش قرار گرفتن صد نفر از معلولین در این مرکز توانبخشی خبر داد و افزود: پروژه مذکور در مساحت ۱۱ هزار متر مربع در دست ساخت بوده و با تکمیل آن دیگر برنامه‌های محوری سازمان بهزیستی با کیفیت بهتری اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: با تکمیل ساختمان مرکز توانخبشی معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) اقدامات مناسب درمانی همچون خدمات پزشکی، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، غربالگری بینایی و فیزیوتراپی به شکل مطلوبی ارائه می‌شود.

 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزایش مراکز پایگاه‌های سلامت اجتماعی را لازمه بهبود خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی دانست و ادامه داد: تاکنون با هدف شناسایی توانمندی‌ها و آسیب‌های محلات مختلف استان، ۳۰ مرکز پایگاه سلامت اجتماعی فعال شده است.

کد خبر 4507638

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس اجتماعی بهزیستی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟